Uncategorized

Održavanje kancelarijskog prostora

5
(2)

Održavanje kancelarijskog prostora nije ni malo jednostavan poduhvat. Većina nas zna za kućno čišćenje i čišćenje kancelarija – ali…? Ima li razlike?

Iako se u početku može činiti očiglednim, još uvek je važno znati koje vrste usluga čišćenja po ugovoru su dostupne kada tražite onu koja odgovara vašem poslovanju – posebno pošto se svet vraća na posao na potpuno nov način.

Različite vrste čišćenja

Najčešći zahtevi u čišćenju su:
1. Dnevno čišćenje
2. Generalno čišćenje
3. Mesečno održavanje kancelarije

Iako je prilično lako razlikovati usluge koje od naše strane dobijate maksimalno profesionalno, linije danas definitivno postaju zamagljene.

Dnevno čišćenje

Dnevna čišćenja od strane Invekta tima sprovode se redovno. Ova čišćenja podrazumevaju redovnu kontrolu kancelarijskog prostora. Uz ovakav način održavanja prostora vi dobijate siguran i čist prostor. Naravno svi benefiti koje donosi dnevno čišćenje ogledaju se u lakšoj organizaciji rada, manjeg izdatka za mesečno ili generalno čišćenje. Velike kompanije koje imaju ogroman protok ljudi u toku dana su idealni klijenti, oni mogu u jako kratokom roku videti sve prednosti ovakvog čišćenja koji nudi Invekta.

Generalno čišćenje

Genralno čišćenje je sveobuhvatna fraza za čišćenje bilo koje vrste poslovnog prostora: od maloprodaje do velikih tržnih centara na primer.

Generalna čišćenja koriste sredstva za čišćenje koja imaju tendenciju da budu raznovrsna i imaju mnogo specijalizovane opreme – poput podnih mašina i industrijskih alata za čišćenje – ali generalno čišćenje takođe može biti visoko specijalizovano po sektorima.

Kao primer – fabrike, centri podataka i medicinske ordinacije imaju različite potrebe od kancelarija i apoteka. Ulaganjem u namensku opremu za čišćenje i obuku osoblja, mi svojim klijentima možemo pružiti najbolje rezultate za njihove zahteve.

Mesečno čišćenje kancelarije

Ovo je slična tama kao u genralnom čišćenju – i u čemu smo posebno dobri. Kao što ime kaže, to je čišćenje kancelarija; i dok to može zvučati kao prilično osnovni zadatak, kancelarije su zapravo veoma složeni prostori. Tu su delikatne sobe za elektroniku i servere, kuhinje i toaleti, liftovi, stepeništa, više vrsta podnih površina – i puno ljudi koji su uvek u pokretu.

U kombinaciji, ovo stvara izazovno okruženje za održavanje čistoće, iako se možda na prvi pogled to nečini tako.

Taj obim pešačkog saobraćaja takođe ima stvaran uticaj na krajnji rezultat kompanije. Vremenom, čak i najteži kancelarijski tepisi mogu postati dotrajali i i prljavi. Specijalizovano čišćenje tepiha može da ih vrati u život, uklanjajući potrebu da ih menjate što češće i osvežavajući izgled, osećaj i da – čak i miris vaše kancelarije! Na ovaj način vi štedite vaš novac, a prostor odiše elanom.

Čist radni prostor je u službi vaših zaposlenih i vaših klijenata. Na ovaj način vi gradite imidž i osiguravate vaše radno okruženje. Zato je važnije nego ikad da radni prostor bude čist. Ako tražite pouzdanog partnera, možete slobodno kontaktirati nas.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 5 / 5. Broj glasova: 2

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *