Uncategorized

Održavanje poslovnog prostora i veća produktivnost kompanija 

4.8
(6)

Svedoci smo da današnja ekonomija doživljava transformaciju. Preduzeća se suočavaju sa mnogim izazovima, budžeti se smanjuju, troškovi sirovina rastu, a lanci snabdevanja zaostaju.

Održavanje poslovnog prostora i veća produktivnost kompanija 

Kako se nova godina približava i mnoge organizacije finaliziraju svoje budžete za 2022. godinu, od menadžera objekata se traži da pronađu kreativna rešenja i načine za uštedu vremena, rada i materijalnih troškova. Otklanjanje neefikasnosti počinje odabirom pravih saradnika. Rad sa partnerom od poverenja koji ima stručnjake na polju industrije može da ponudi konsolidaciju dobavljača i pouzdane proizvode/usluge po pristupačnim cenama. Naravno sve ovo donosi i veću vrednost jednoj kompaniji.

Značajne stavke koje je dobro praktikovati u 2022. godini

    • Pronađite idealnog saveznika na polju održavanja poslovnog objekta. Razmotrite sve mogućnosti ali u jedno budite sigurni. Angažovanje kompanije koja se brine o vama i vašem prostoru je dodatna ušteda. Održavanje poslovnog prostora nije samo higijena, održavanje kancealrija je i imidž, stil i zdravstvena nega. Ako se podjednako dobro brinete o svom poslovnom prostoru kao i o zaposlenima, vaša kompanija ne može beležiti stagnaciju već samo rast. Naravno uzmimo u obzir i sve posetioce i klijente koji ulaze u vaše kancelarije ili sale za sastanke. Tu ima više nego dovoljno posla. Zato se treba osloniti na dobar i pouzdran „facility tim“.

 

    • Vaša kompanija napreduje i konstantno raste na tržištu. Vaš objekat je posećen, iz dana u dan imate više ulazaka. Sve ovo je posao za dobre i odabrane partnere. Partnere koji jednom prostoru daruju svežinu, čistoću i sigurnost. Možete potrošiti mnogo novca na poznate svetske brendove i hemiju, međutim ako nemate adekvatne ljude koji sa njima rukuju nećete biti zadovoljni dobijenim rezultatom. Stručan i dobro uigran tim iz oblasti higijene poslovnih prostora, učiniće vaš celokupan objekat higijenski sigurnim mestom.

 

  • Vremenom se pokazalo da je angažovanje spoljnih saradnika za čišćenje u poslovnom prostoru jako odgovoran potez. Prema izveštaju, statistika za 2019. godinu, 24% anketiranih menadžera objekata predaje svoje usluge čišćenja spoljnom saradniku. Ovo je značajan skok od 15% u izveštaju za treći kvartal i u konstanstnom je porastu. Ali izbor pravog partnera može biti izazov. Da biste osigurali da se zaposleni i posetioci nalaze u okruženju zgrade koje je bezbedno, zdravo i privlačno, vaš izabrani saradnik mora da ima kvalitetan proces obuke, da ima rutinske inspekcije kako bi se uverio da se posao pravilno obavlja. Na ovaj način možete povećati vrednost partnerstva i držati troškove pod kontrolom.

 

Ključ uspeha svakog menadžera objekta je da ostane organizovan i da radi sa pouzdanim partnerom.

Uz Invekta tim profesionalaca koji održava vaše poslovne prostorije dobijete premium uslugu, dobijate na vremenu i štedite novac.

Dobijate pouzdan tim kome je prioritet zdravo i sigurno radno mesto.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 4.8 / 5. Broj glasova: 6

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *