1. ŠTA SE TAČNO PODRAZUMEVA POD POJMOM FASILITI MENADŽMENTA (ENG. FACILITY MANAGEMENT)?
Fasiliti menadžment označava usluge održavanja i upravljanja poslovnim objektima kako bi se obezbedila njihova bolja funkcionalnost, viša bezbednost i veća produktivnost.
Iako se ovaj termin često koristi u pomodnom, engleskom obliku, usluge koje stoje iza njega odavno su poznate u Srbiji i regionu.
2. ZAŠTO JE MOJOJ KOMPANIJI POTREBNA PROFESIONALNA PODRŠKA ZA ODRŽAVANJE POSLOVNOG OBJEKTA?
- sve usluge na jednom mestu;
- izvođenje servisnih aktivnosti od strane kvalifikovanih lica;
- usluge pružene uz pomoć profesionalnih alata, industrijskih mašina i najmodernijih informacionih tehnologija;
- eliminisanje potrebe internog zapošljavanja i zakonskih obaveza koje ono podrazumeva;
- olakšano i krajnje efikasno upravljanje radnim procesima;
- redukciju troškova;
- viši nivo produktivnosti zaposlenih i, posredno, profitabilnosti firme.
3. KOJE VRSTE ODRŽAVANJA POSLOVNIH OBJEKATA MOGU PRONAĆI U INVEKTI?
U našu 20-godišnju ekspertizu, spadaju sledeće usluge:
- celokupno održavanje higijene poslovnih prostora svih vrsta, veličina i namena;
- tehničko održavanje;
- obezbeđenje;
- softversko upravljanje održavanjem objekta;
- usluge podrške;
- zimska služba;
- održavanje zelenila;
- papirna konfekcija.
4. ŠTA AKO DOĐE DO NEPREDVIĐENIH OKOLNOSTI U SKLOPU TEHNIČKOG ODRŽAVANJA MOG PREDUZEĆA?
U slučaju manjih tehničkih problema, naši zaposleni će na licu mesta izvršiti popravku. Ako pak dođe do većih havarija (izlivanja vodovodnih ili kanalizacionih cevi, kvarova na elektromreži i sl.), Invekta će umesto Vas angažovati nadležne službe i založiti se da u najkraćem roku sve bude vraćeno u funkcionalno stanje.
5. MOGU LI SA INVEKTOM DOGOVORITI VIŠE USLUGA ODJEDNOM?
Iz širokog spektra servisnih solucija koje nudimo, klijent može odabrati pojedinačne ili integrisane usluge.
Integrisana rešenja podrazumevaju kombinaciju i objedinjavanje više usluga, a program će biti utvrđen u skladu sa potrebama i budžetom klijenta.
Naše iskustvo pokazuje da se spajanjem više servisa povećava efikasnost, redukuju nepotrebni rashodi i postiže značajna ušteda na godišnjem nivou.
6. DA LI KAPACITETI INVEKTE MOGU ISPUNITI ISTOVREMENE ZAHTEVE VIŠE POSLOVNICA ISTE KOMPANIJE?
Zahvaljujući humanim, tehničkim i tehnološkim resursima kojima raspolažemo, u svakom trenutku smo spremni da izađemo u susret svim potrebama klijenta, čak i ako poseduje više poslovnih objekata distribuiranih širom Srbije.
7. PO ČEMU SE INVEKTA RAZLIKUJE OD DRUGIH FIRMI IZ SEKTORA ODRŽAVANJA POSLOVNIH OBJEKATA?
Permanentnim ulaganjem u unapređivanje rada i poboljšanje kvaliteta usluga, nastojimo da odgovorimo na sve zahteve i izazove savremenog poslovanja.
Taj cilj smo imali na umu kada smo se odlučili na kreiranje specijalnog softvera za upravljanje održavanjem objekata. Zahvaljujući njemu, naš menadžment, ali i klijent sâm (potpuno besplatno), mogu 24 / 7 kompjuterski pratiti sve radne procese u datom preduzeću. Pa i u onom organizovanom u većem broju radnih jedinica, na više različitih mesta.
8. ZAŠTO DA SE OPREDELIM ZA SARADNJU SA INVEKTOM?
Dve decenije uspešnog poslovanja osigurali su nam jedno od vodećih mesta u oblasti fasiliti menadžmenta. Naša visoka profesionalnost i odgovornost prema svakom poverenom poslu, garancija su najviših servisnih standarda.
U nas se uvek možete pouzdati jer su naša stručnost i rešenja po meri u službi Vašeg poslovanja.