0
(0)

ČESTA PITANJA

1. ŠTA SE TAČNO PODRAZUMEVA POD POJMOM FASILITI MENADŽMENTA (ENG. FACILITY MANAGEMENT)?

Fasiliti menadžment označava usluge održavanja i upravljanja poslovnim objektima kako bi se obezbedila njihova bolja funkcionalnost, viša bezbednost i veća produktivnost.

Iako se ovaj termin često koristi u pomodnom, engleskom obliku, usluge koje stoje iza njega odavno su poznate u Srbiji i regionu.

2. ZAŠTO JE MOJOJ KOMPANIJI POTREBNA PROFESIONALNA PODRŠKA ZA ODRŽAVANJE POSLOVNOG OBJEKTA?

Angažovanjem eksperata iz domena fasiliti menadžmenta, obezbeđujete važne beneficije za svoje preduzeće:

  • sve usluge na jednom mestu;
  • izvođenje servisnih aktivnosti od strane kvalifikovanih lica;
  • usluge pružene uz pomoć profesionalnih alata, industrijskih mašina i najmodernijih informacionih tehnologija;
  • eliminisanje potrebe internog zapošljavanja i zakonskih obaveza koje ono podrazumeva;
  • olakšano i krajnje efikasno upravljanje radnim procesima;
  • redukciju troškova;
  • viši nivo produktivnosti zaposlenih i, posredno, profitabilnosti firme.
3. KOJE VRSTE ODRŽAVANJA POSLOVNIH OBJEKATA MOGU PRONAĆI U INVEKTI?

U našu 20-godišnju ekspertizu, spadaju sledeće usluge:

  • celokupno održavanje higijene poslovnih prostora svih vrsta, veličina i namena;
  • tehničko održavanje;
  • obezbeđenje;
  • softversko upravljanje održavanjem objekta;
4. ŠTA AKO DOĐE DO NEPREDVIĐENIH OKOLNOSTI U SKLOPU TEHNIČKOG ODRŽAVANJA MOG PREDUZEĆA?

U slučaju manjih tehničkih problema, naši zaposleni će na licu mesta izvršiti popravku. Ako pak dođe do većih havarija (izlivanja vodovodnih ili kanalizacionih cevi, kvarova na elektromreži i sl.), Invekta će umesto Vas angažovati nadležne službe i založiti se da u najkraćem roku sve bude vraćeno u funkcionalno stanje.

5. MOGU LI SA INVEKTOM DOGOVORITI VIŠE USLUGA ODJEDNOM?

Iz širokog spektra servisnih solucija koje nudimo, klijent može odabrati pojedinačne ili integrisane usluge.

Integrisana rešenja podrazumevaju kombinaciju i objedinjavanje više usluga, a program će biti utvrđen u skladu sa potrebama i budžetom klijenta.

Naše iskustvo pokazuje da se spajanjem više servisa povećava efikasnost, redukuju nepotrebni rashodi i postiže značajna ušteda na godišnjem nivou.

6. DA LI KAPACITETI INVEKTE MOGU ISPUNITI ISTOVREMENE ZAHTEVE VIŠE POSLOVNICA ISTE KOMPANIJE?

Zahvaljujući humanim, tehničkim i tehnološkim resursima kojima raspolažemo, u svakom trenutku smo spremni da izađemo u susret svim potrebama klijenta, čak i ako poseduje više poslovnih objekata distribuiranih širom Srbije.

7. PO ČEMU SE INVEKTA RAZLIKUJE OD DRUGIH FIRMI IZ SEKTORA ODRŽAVANJA POSLOVNIH OBJEKATA?

Permanentnim ulaganjem u unapređivanje rada i poboljšanje kvaliteta usluga, nastojimo da odgovorimo na sve zahteve i izazove savremenog poslovanja.

Taj cilj smo imali na umu kada smo se odlučili na kreiranje specijalnog softvera za upravljanje održavanjem objekata. Zahvaljujući njemu, naš menadžment, ali i klijent sâm (potpuno besplatno), mogu 24 / 7 kompjuterski pratiti sve radne procese u datom preduzeću. Pa i u onom organizovanom u većem broju radnih jedinica, na više različitih mesta.

8. ZAŠTO DA SE OPREDELIM ZA SARADNJU SA INVEKTOM?

Dve decenije uspešnog poslovanja osigurali su nam jedno od vodećih mesta u oblasti fasiliti menadžmenta. Naša visoka profesionalnost i odgovornost prema svakom poverenom poslu, garancija su najviših servisnih standarda.

U nas se uvek možete pouzdati jer su naša stručnost i rešenja po meri u službi Vašeg poslovanja.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?