Dnevno čišćenje poslovnih objekata zavisi od njihove namene i veličine. U svakom slučaju, moraju se zadovoljiti visoki standardi vizuelne čistoće higijenske ispravnosti prostora. Svakodnevno čišćenje je najpoželjniji oblik održavanja jer nivo higijene u radnom prostoru ne bi trebalo narušavati.
Zašto je bitno održavati redovnu higijenu poslovnih prostora?
Koliko je važno čistiti svoj životni prostor, još je bitnije urednim i zdravim održavati komercijalne nekretnine – prostore koje svakodnevno koristi veliki broj ljudi. Primarni cilj komercijalnog čišćenja je obezbeđenje i permanentno održavanje zdravstveno ispravnog i bezbednog poslovnog okruženja.
Ako radno mesto nije čisto, ono može predstavljati veliki zdravstveni rizik po zaposlene zbog razvoja patogenih mikroorganizama (virusa, klica, gljivica i dr.). Ovaj stepen ugroženosti proporcionalno raste sa porastom broja posetilaca: kupaca, klijenata i poslovnih partnera. Zato bi trebalo obratiti dodatnu pažnju na higijenu svih radnih prostorija, naročito zajedničkih: recepcija, čekaonica, hodnika i toaleta.
Po kojim standardima vršimo dnevno čišćenje?
Dvodecenijsko iskustvo u dnevnom čišćenju, ali i u periodičnom i generalnom, kompaniju Invekta preporučuje kao idealnu podršku savremenom poslovanju.
Među više od četiri stotine zaposlenih, naše higijeničarke i higijeničari najviše su angažovani. Obučeni, organizovani i opremljeni po najvišim evropskim standardima, spremni su da odgovore na sve zahteve za čistoćom bilo kog biznis-prostora.
Hemijska sredstva koja upotrebljavaju ispunjavaju ISO-standarde i namenjena su isključivo profesionalnoj upotrebi. Na zahtev klijenta, dostavljamo MSDS listu.
Invekta profesionalno i odgovorno brine o higijeni vaše firme, a kvalitet izvršene usluge u svakom pogledu ispunjava najviše kriterijume.
Koje aktivnosti podrazumeva dnevno čišćenje poslovne imovine?
U standardne usluge dnevnog održavanja higijene, koje pružamo većini kompanija, spadaju:
- brisanje kancelarijskog mobilijara;
- usisavanje tepiha i itisona;
- brisanje podova;
- pražnjenje kanti za smeće;
- čišćenje toaleta;
- redovne i pravovremene dopune papirne konfekcije (ubrusa, toalet-papira), sapuna i tečnosti za dezinfekciju ruku;
- čišćenje venecijanera i žaluzina na prozorima i vratima;
- dezinfekcija kontaktnih, najčešće korišćenih površina (kvake, prekidači, pultovi, elektronska oprema).
Invekta nudi fleksibilna rešenja, po meri klijenta – uverite se!
U dogovoru sa klijentom, njegovim potrebama i budžetom, prilagođavamo i konačno preciziramo plan i dinamiku izvršenja usluga. Ukoliko se okolnosti u nekom trenutku promene, a sa njima i zahtevi klijenata, spremni smo da plan modifikujemo prema novim parametrima.
Zbog čega dnevno čišćenje komercijalnog prostora treba prepustiti našoj kompaniji?
Brojni su razlozi zbog kojih nam sa sigurnošću možete poveriti dnevno čišćenje, ali i sve druge vrste higijenskih usluga u svom poslovnom objektu (nedeljno, mesečno, godišnje i generalno).
Obučene spremačice dnevno čišćenje i dezinfekciju sprovode adekvatnim sredstvima i profesionalnom hemijom, odabranoj prema nameni, odnosno vrsti površine koja se čisti.
Naša profesionalna i efikasna oprema oslobodiće vas kupovine skupih mašina, usisivača, duo-kart kolica i drugih aparata. I, u skladu sa njima, obavezne obuke vašeg osoblja za korišćenje tih uređaja.
Nabavka, distribucija i primena repromaterijala je, dakle, naša briga.
Stalni radni odnos ponekad iziskuje odlazak na bolovanje, korišćenje slobodnih dana i godišnjih odmora. Sa nama, o tome ne morate razmišljati jer uvek imamo obezbeđenu zamenu i sigurno pokriće za datu radnu poziciju.
Koje su još beneficije saradnje sa Invektom?
Uza sve navedeno, obezbeđujemo superviziju izvršene usluge. To znači da angažujemo menadžera koji nadgleda kvalitet rada i rukovodi prijemom i otpustom radnika (obavezno čekiranje). Pored toga, obilazi prostorije nakon čišćenja i kontroliše radni učinak, te vodi računa o nabavci potrošnih sredstava. Sve ovo obavlja i uz primenu našeg najmodernijeg softvera za upravljanje radnim procesima kako bi sve proticalo u najboljem redu i bez greške.
Imidž kompanije zavisi i od urednosti i čistoće radnog prostora
Sa nama, vaš radni prostor (kancelarije, konferencijske sale, proizvodne hale), recepcije, hodnici, čekaonice, kuhinje i toaleti uvek su besprekorno čisti i uredni.
Koliko je važan prvi utisak, najbolje znaju velike korporacije, koje paze na svaki, i najmanji segment svog poslovanja i javne slike.
Dnevno čišćenje je nesumnjivo jedan od načina da na prvi pogled impresionirate potencijalnog klijenta, akcionara, investitora ili kupca kada prvi put kroči u vašu firmu.
Zbog toga se redovno čišćenje ne može smatrati izdatkom, već mudrom investicijom u poslovanje jer se dugoročno uvek isplati.
Izgradnja pozitivnog imidža u svetu biznisa podrazumeva odražavanje vrednosti kompanije ne samo kvalitetnom uslugom ili proizvodima, već i lepim i čistim radnim ambijentom.