Usluge podrške preduzećima i ustanovama kada je najpotrebnije

Početna 5 Facility management 5 Usluge podrške preduzećima i ustanovama kada je najpotrebnije
0
(0)

Usluge podrške preduzećima i ustanovama obuhvataju tzv. front i back office delatnosti. Obično podrazumevaju outsourcing angažovanje administrativnog i drugog pomoćnog personala u određenom periodu.

Ovo osoblje, koje ne mora biti u fizičkom kontaktu sa klijentima, olakšava ostvarivanje osnovnih funkcija u poslovanju i predstavlja diskretan, ali snažan oslonac.

Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>

Koje aktivnosti uključuju usluge podrške preduzećima i ustanovama?

Usluge podrške obuhvataju širok spektar zadataka i mogu se, kao što je navedeno, podeliti u dva skupa:

  • front office usluge;
  • back office usluge.

I jedne i druge za cilj imaju efikasnije i jednostavnije poslovanje, a potražuju se prema potrebama firme u datom momentu.

Front office usluge

Za rad pomoćnih službenika izvan kancelarijskih prostorija odomaćen je ovaj kombinovani englesko-srpski naziv.

Front office osoblje je zaduženo za recepciju hotela, kompanija, bolnica i drugih ustanova i ostvaruje direktnu interakciju sa gostima / klijentima / pacijentima.

usluge podrške preduzećima i ustanovama invekta 3

Foto: Freepik

Za ovu vrstu posla su neophodne komunikativne, ljubazne i digitalno pismene osobe. Zbog toga Invekta vrši pažljivu selekciju i proveru kako bi za svoje klijente obezbedila personal koji će biti najbolji prvi reprezent date firme.

Pročitajte još i: Šta podrazumeva profesionalno čišćenje hotela >>

Back office usluge

Iako naizgled nevidljivo, pozadinsko osoblje potpomaže ostvarenje osnovnih biznis-funkcija. Kao suštinski deo svake kompanije, od ključnog je značaja za rad kolega u front office-u, sa kojima aktivno komunicira.

Eksterno osoblje može biti unajmljeno da radi zajedno sa interno zaposlenim licima, pomažući im u svakodnevnom obavljanju zadataka.

Kombinovane kancelarijsko-administrativne back office usluge se ogledaju u:

  • sortiranju i adresiranju pošte, kao i distribuciji primljenih pismena po sektorima;
  • odgovaranju na mejlove i upite;
  • telefonskoj i pisanoj korespondenciji (pružanju relevantnih informacija, sprovođenju istraživanja, ispitivanju javnog mnjenja i sl.);
  • štampanju / fotokopiranju / konvertovanju dokumenata;
  • organizovanju sastanaka, konferencija, kongresa i sajmova;
  • vođenju evidencije;
  • dopunskim sekretarskim uslugama (prepisima dokumenata, prekucavanju pisama);
  • uslugama pakovanja proizvoda i dr.
Poznavanje rada na kancelarijskim uređajima (kompjuterima, mašinama za fotokopiranje i skeniranje), kao i digitalnih platformi i kanala komunikacije, u back office-u je obavezno.
usluge podrške preduzećima i ustanovama invekta 2

Foto: Freepik, Racool_studio

Takođe, usluge specijalizovane kancelarijske podrške mogu uključivati i trenutne eksterne aktivnosti. To znači da angažovana lica po potrebi napuštaju prostorije firme radi izvršenja kurirskih zadataka (odnošenja pošte, paketa i sl.). Ili, odlaze u nabavku kancelarijskog repromaterijala (papira za štampanje, koverata, olovaka, rokovnika i dr.)

Osobe koje angažujemo za potrebe određenog preduzeća imaju sve predispozicije za obavljanje ove vrste posla. S obzirom na zaduženja koja dobijaju, izuzetno su diskretne i lako se uklapaju u privremeno radno okruženje.

Ovo je izuzetno važno jer samo na taj način poverljive informacije koje mogu stići do njih neće biti ugrožene. Ali, neće doći ni do remećenja stalno zaposlenih u njihovom svakodnevnom radu jer su naši radnici savršeno adaptilni.

Pročitajte još i: Šta je sindrom bolesnih zgrada i da li je prisutan kod vaših zaposlenih? >>

Zašto se opredeliti za outsoursing usluge podrške preduzećima i ustanovama?

Ključni razlozi zbog kojih se pravna lica odlučuju za outsourcing usluge podrške preduzećima i ustanovama jesu:

  • pojednostavljivanje front i back office radnih procesa;
  • maksimiziranje efikasnosti;
  • povećanje funkcionalnosti i produktivnosti;
  • ušteda vremena;
  • smanjenje troškova;
  • usredsređenje rukovodilaca na primarnu delatnost firme / ustanove.

Naime, mnoge zapadne korporacije, koje posluju na teritoriji Srbije, angažuju agencije za pomoć u obezbeđivanju kadrova za front i back office usluge.

Na taj način, ne gube vreme na objavljivanje konkursa i dugotrajni odabir kandidata. Uz to, sigurno dobijaju visoko kvalifikovano osoblje, o čijem dohotku i PIO obavezama ne moraju voditi računa (kao u slučaju internog tima). Tako ostvaruju višestruku dobit za svoje preduzeće.

Isto važi i za domaće firme koje imaju razgranatu mrežu poslovanja.

I jednima i drugima Invekta može garantovati maksimalne usluge podrške, zato što s uspehom sprovodi:

  • angažovanje profesionalnog osoblja;
  • implementaciju softvera za monitoring radnih procesa.
usluge podrške preduzećima i ustanovama invekta 4

Foto: Freepik, DC Studio

Kroz nekoliko krugova selekcije, odabiramo kandidate koji će se najbolje uklopiti u poslovni ambijent našeg klijenta i kvalitetno odgovoriti na sve obaveze.

Putem našeg inovativnog softverskog modela, u realnom vremenu pratimo poštovanje radnog vremena i radni učinak svakog angažovanog lica. Ovaj vid kontrole 24 / 7 veoma je bitan kako bi se otklonili eventualni nedostaci i sugerisalo poboljšanje.

Dodatna prednost za naše klijente se ogleda u BESPLATNOJ instalaciji ovog softvera u njihov interni kompjuterski sistem. Putem njega, menadžment može sprovoditi nadzor i upravljati poslovnim procesima, oslobođen brige o efektivnosti spoljnih saradnika.

Ako vam ovaj moderni način pružanja usluga podrške zvuči kao idealan za vašu firmu ili ustanovu, kontaktirajte s nama.

To možete učiniti na nekoliko načina: telefonom (+381 64 70 595 39), mejlom (office@invekta.rs) ili putem upitne forme.

Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem >> 

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.