Usluge podrške preduzećima i ustanovama obuhvataju tzv. front i back office delatnosti. Obično podrazumevaju outsourcing angažovanje administrativnog i drugog pomoćnog personala u određenom periodu.
Ovo osoblje, koje ne mora biti u fizičkom kontaktu sa klijentima, olakšava ostvarivanje osnovnih funkcija u poslovanju i predstavlja diskretan, ali snažan oslonac.
Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>
Koje aktivnosti uključuju usluge podrške preduzećima i ustanovama?
Usluge podrške obuhvataju širok spektar zadataka i mogu se, kao što je navedeno, podeliti u dva skupa:
- front office usluge;
- back office usluge.
I jedne i druge za cilj imaju efikasnije i jednostavnije poslovanje, a potražuju se prema potrebama firme u datom momentu.
Front office usluge
Za rad pomoćnih službenika izvan kancelarijskih prostorija odomaćen je ovaj kombinovani englesko-srpski naziv.
Front office osoblje je zaduženo za recepciju hotela, kompanija, bolnica i drugih ustanova i ostvaruje direktnu interakciju sa gostima / klijentima / pacijentima.
Za ovu vrstu posla su neophodne komunikativne, ljubazne i digitalno pismene osobe. Zbog toga Invekta vrši pažljivu selekciju i proveru kako bi za svoje klijente obezbedila personal koji će biti najbolji prvi reprezent date firme.
Pročitajte još i: Šta podrazumeva profesionalno čišćenje hotela >>
Back office usluge
Iako naizgled nevidljivo, pozadinsko osoblje potpomaže ostvarenje osnovnih biznis-funkcija. Kao suštinski deo svake kompanije, od ključnog je značaja za rad kolega u front office-u, sa kojima aktivno komunicira.
Eksterno osoblje može biti unajmljeno da radi zajedno sa interno zaposlenim licima, pomažući im u svakodnevnom obavljanju zadataka.
Kombinovane kancelarijsko-administrativne back office usluge se ogledaju u:
- sortiranju i adresiranju pošte, kao i distribuciji primljenih pismena po sektorima;
- odgovaranju na mejlove i upite;
- telefonskoj i pisanoj korespondenciji (pružanju relevantnih informacija, sprovođenju istraživanja, ispitivanju javnog mnjenja i sl.);
- štampanju / fotokopiranju / konvertovanju dokumenata;
- organizovanju sastanaka, konferencija, kongresa i sajmova;
- vođenju evidencije;
- dopunskim sekretarskim uslugama (prepisima dokumenata, prekucavanju pisama);
- uslugama pakovanja proizvoda i dr.
Poznavanje rada na kancelarijskim uređajima (kompjuterima, mašinama za fotokopiranje i skeniranje), kao i digitalnih platformi i kanala komunikacije, u back office-u je obavezno.
Takođe, usluge specijalizovane kancelarijske podrške mogu uključivati i trenutne eksterne aktivnosti. To znači da angažovana lica po potrebi napuštaju prostorije firme radi izvršenja kurirskih zadataka (odnošenja pošte, paketa i sl.). Ili, odlaze u nabavku kancelarijskog repromaterijala (papira za štampanje, koverata, olovaka, rokovnika i dr.)
Osobe koje angažujemo za potrebe određenog preduzeća imaju sve predispozicije za obavljanje ove vrste posla. S obzirom na zaduženja koja dobijaju, izuzetno su diskretne i lako se uklapaju u privremeno radno okruženje.
Ovo je izuzetno važno jer samo na taj način poverljive informacije koje mogu stići do njih neće biti ugrožene. Ali, neće doći ni do remećenja stalno zaposlenih u njihovom svakodnevnom radu jer su naši radnici savršeno adaptilni.
Pročitajte još i: Šta je sindrom bolesnih zgrada i da li je prisutan kod vaših zaposlenih? >>
Zašto se opredeliti za outsoursing usluge podrške preduzećima i ustanovama?
Ključni razlozi zbog kojih se pravna lica odlučuju za outsourcing usluge podrške preduzećima i ustanovama jesu:
- pojednostavljivanje front i back office radnih procesa;
- maksimiziranje efikasnosti;
- povećanje funkcionalnosti i produktivnosti;
- ušteda vremena;
- smanjenje troškova;
- usredsređenje rukovodilaca na primarnu delatnost firme / ustanove.
Naime, mnoge zapadne korporacije, koje posluju na teritoriji Srbije, angažuju agencije za pomoć u obezbeđivanju kadrova za front i back office usluge.
Na taj način, ne gube vreme na objavljivanje konkursa i dugotrajni odabir kandidata. Uz to, sigurno dobijaju visoko kvalifikovano osoblje, o čijem dohotku i PIO obavezama ne moraju voditi računa (kao u slučaju internog tima). Tako ostvaruju višestruku dobit za svoje preduzeće.
Isto važi i za domaće firme koje imaju razgranatu mrežu poslovanja.
I jednima i drugima Invekta može garantovati maksimalne usluge podrške, zato što s uspehom sprovodi:
- angažovanje profesionalnog osoblja;
- implementaciju softvera za monitoring radnih procesa.
Kroz nekoliko krugova selekcije, odabiramo kandidate koji će se najbolje uklopiti u poslovni ambijent našeg klijenta i kvalitetno odgovoriti na sve obaveze.
Putem našeg inovativnog softverskog modela, u realnom vremenu pratimo poštovanje radnog vremena i radni učinak svakog angažovanog lica. Ovaj vid kontrole 24 / 7 veoma je bitan kako bi se otklonili eventualni nedostaci i sugerisalo poboljšanje.
Dodatna prednost za naše klijente se ogleda u BESPLATNOJ instalaciji ovog softvera u njihov interni kompjuterski sistem. Putem njega, menadžment može sprovoditi nadzor i upravljati poslovnim procesima, oslobođen brige o efektivnosti spoljnih saradnika.
Ako vam ovaj moderni način pružanja usluga podrške zvuči kao idealan za vašu firmu ili ustanovu, kontaktirajte s nama.
To možete učiniti na nekoliko načina: telefonom (+381 64 70 595 39), mejlom (office@invekta.rs) ili putem upitne forme.
Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem >>
0 Komentara