Čišćenje banaka se mora sprovoditi sa najvećom diskrecijom, preciznošću i tačnošću s obzirom na specifičnost bankarskog sektora. Poverljive informacije, novac i hartije od vrednosti, koje se čuvaju u ekspoziturama banaka (ali i poštâ), nalažu veoma delikatan pristup.
Kako svoje usluge usklađujemo sa datim zahtevima, saznajte čitajući tekst koji sledi.
Pročitajte još i: Facility management – Vodič kroz upravljanje održavanjem nekretnina sa poslovnom namenom >>
Šta od Invekte možete očekivati kada je u pitanju čišćenje banaka i poštanskih ekspozitura?
Najpre moramo istaći da početku održavanja higijene bilo koje od filijala vaše banke, prethodi potpisivanje Ugovora o poverljivosti podataka. Za njim slede rigorozne sigurnosne provere osoblja koje će svakodnevno, u određenim vremenskim intervalima, raditi na higijenskom i(li) tehničkom održavanju.
Samo na taj način se može početi sa izvođenjem operacija čišćenja i drugih ugovorenih servisa.
Pročitajte još i: Održavanje objekata za maksimalnu produktivnost i uspeh u svakoj branši >>
Održavanje bankarskih poslovnica: higijensko i tehničko
Izlišno je i govoriti koliko dnevno i generalno čišćenje banaka stvara profesionalnu atmosferu i uliva poverenje kod klijenata. Zato Invekta nastoji da ispuni sve specifične potrebe banke ne samo za temeljnim čišćenjem i dezinfekcijom, već i za tehničkim održavanjem.
Svoje usluge pružamo poštujući najviše standarde i zakonske protokole, garantujući besprekorno održavan enterijer vaših ekspozitura.
Pročitajte još i: Šta za vaše poslovanje znači generalno čišćenje objekata? >>
Higijensko održavanje
Održavanje čistoće banke obuhvata sve prostore (unutrašnje i spoljašnje) koji joj pripadaju:
- sigurnosno predvorje;
- čekaonicu;
- šalter-salu;
- kancelarije;
- konferencijske sale;
- toalete;
- kuhinju / trpezariju;
- hodnike sa bankomatima;
- druge prostorije po zahtevu (sef, arhiva i sl.).
U okviru samog enterijera, sprovodimo detaljno čišćenje i dezinfekciju celokupnog inventara: pultova, pregradnih panela, stolova i stolica. Ne zaboravljamo ni ormare i fiokare, kompjutere i njihove komponente, kopir-aparate i štampače.
Naravno, ni bankomate, dugmad za ulaz / izlaz i kvake jer su taktilne površine na njima prepune bakterija i drugih patogena, što ih čini potencijalnim leglom zaraze. Zbog toga ih redovno čistimo i dezinfikujemo.
Kada su u pitanju generalna čišćenja, trebalo bi ih sprovoditi periodično (na 3–6 meseci) ili po potrebi (nakon selidbe, krečenja, građevinskih i drugih radova).
Detaljno čišćenje obavezno podrazumeva mašinsko pranje i poliranje tvrdih podova, kao i čišćenje staklenih površina, unutrašnjih i spoljašnjih (izloga, prozora, vrata, panela).
U zavisnosti od posećenosti ekspoziture i korišćenja kancelarijskog nameštaja i itisona, čistimo celokupni tapacirani mobilijar i meke podloge svih tipova.
Dubinsko čišćenje izvodimo profesionalnim, industrijskim mašinama i hemikalijama prilagođenim vrsti presvlaka i tepih-vlakana.
Pročitajte još i: Da li je prostor u kom radite zreo za generalno čišćenje? >>
Tehničko održavanje
Invekta obezbeđuje tzv. soft tehničko održavanje u poslovnim objektima. Njime su obuhvaćene sledeće usluge iz domena mašinske, električarske i vodoinstalaterske struke, koje izvodimo uz podršku specijalnog softvera:
- monitoring i održavanje HVAC-sistema;
- kontrola i održavanje pumpi;
- servisiranje protivpožarnih aparata;
- kontrola i servisiranje liftova;
- zamena sijalica / prekidača / kvaka / brava i dr.;
- popravka manjih elektroinstalacionih kvarova;
- montiranje stolova / stolica, zamena polomljenih točkića i dr.;
- evidencija rizika;
- plan aktivnosti održavanja (uključujući i nabavku rezervnih delova);
- regularno dnevno održavanje i monitoring opreme u objektu;
- optimizaciju opreme i resursa.
U slučaju većih kvarova ili havarija na vodovodnoj ili električnoj internoj mreži, stupićemo u kontakt sa nadležnim javnim službama i aranžirati izlazak na teren i hitno rešavanje problema.
Pročitajte još i: Šta je HVAC sistem i zašto je bitno da uvek radi kao sat? >>
Čišćenje banaka i poštanskih ispostava kroz individualizovan pristup
Tokom dvadeset godina rada, stekli smo uvide u mnoge istine. Jedna od njih je da moramo biti dovoljno fleksibilni kako bismo izradili program održavanja kompatibilan svakom pojedinačnom objektu. Potpuno u skladu sa njegovom namenom, strukturom, obimom, posećenošću i lokacijom.
U isto vreme, ostali smo dosledni i čvrsti i u odluci da ne pravimo kompromise i izuzetke kada je u pitanju najviši nivo kvaliteta naših usluga.
Ponosni smo na personalizovane planove održavanja objekata, koji uključuju i čišćenje banaka i poštanskih filijala. Precizno konstruisane, detaljno ispitane i pedantno sprovedene.
Higijeničarsko osoblje koje na terenu sprovodi ove planove u delo naša je produžena ruka, a vaša podrška u svakom radnom danu. Oslonac koji vam svojim uslugama diskretno pružamo ogleda se u povećanju motivisanosti i produktivnosti bankarskih / poštanskih službenika.
Čist radni prostor ostaviće snažan pozitivan utisak i na klijente, što može biti samo dodatni plus poslovanju vaše banke.
Budući da iza nas stoji snažna ekspertiza i efikasnost, nesumnjivo ćemo doprineti uštedi i boljem očuvanju najvažnijih vaših resursa: ljudstva, vremena i – novca.
Kontaktirajte s nama putem telefona +381 64 70 595 39, imejl-adrese office@invekta.rs ili upita za ponudu. Porazgovarajmo o potrebama vaših poslovnica za higijenskim i tehničkim održavanjem i zajedno pronađimo najbolju soluciju.
0 Komentara