Facility management – Vodič kroz upravljanje održavanjem nekretnina sa poslovnom namenom

Početna 5 Facility management 5 Facility management – Vodič kroz upravljanje održavanjem nekretnina sa poslovnom namenom
0
(0)

Facility management (fasiliti menadžment, FM) dobro je poznat termin kojim se označava upravljanje održavanjem komercijalnih objekata i pripadajućih infrastruktura.

Kada se na ovaj način definiše, facility management zvuči prilično jednostavno. Međutim, ovu privrednu delatnost sačinjava skup aktivnosti koje zahtevaju visoku profilisanost zaposlenih i perfektnu organizaciju.

Pročitajte još i: Održavanje čistoće poslovnog prostora – Težak izazov ili rutinski posao? >> 

U čemu se očituje kompleksnost facility management-a?

Na početku bi trebalo reći da je facility management uvek okrenut ljudima. S jedne strane, omogućava funkcionalnost i efikasnost izgrađenih objekata ukupnošću svog delovanja. Sa druge, čvrsto stoji na stanovištu osiguranja bezbednosti, zdravlja i udobnosti svih koji u objektima obitavaju iz bilo kojeg razloga i u bilo kom periodu.

Kada se misli na prostore namenjene poslovnom ili javnom korišćenju, boravak u njima može biti svakodnevan i dugotrajan (zaposleni) i povremen i kratkotrajan (posetioci).

S obzirom na to da se u prvom redu misli na zdravstvenu blagodet svih prisutnih, to najveći procenat facility management-a odlazi na održavanje higijene (60 %).

facility management invekta 2

Foto: Invekta

Polazeći od ove, primarne aktivnosti, rangiraćemo i sve druge koje ulaze u delokrug FM-a, kojima se Invekta inače bavi:

Održavanje higijene

Održavanje higijene je samo po sebi slojevito i integriše sledeće podvrste sanitarnih tretmana komercijalnih prostora:

Prostor svojom svrhom, veličinom i frekventnošću ljudi određuje koje vrste čišćenja i u kom obimu / intervalima će mu biti neophodne. Npr., mašinskom pogonu će biti potrebno redovno mašinsko pranje tvrdih podova, dok će kancelarija potrebovati periodično dubinsko čišćenje nameštaja i itisona.

Ipak, postoji nešto što je zajedničko svim objektima u kojima se odvija neko poslovanje, a to je tehničko održavanje i nabavka papirne konfekcije, sapuna i dezinficijenasa. Sa njima, naravno, i profesionalnih dispenzera.

facility management invekta 3

Foto: Invekta

Pročitajte još i: Papirna konfekcija – Obavezni higijenski repromaterijal za preduzeća >>

Kome je neophodan facility management servis?

Vašem preduzeću. Ukoliko spada u kategoriju srednjih ili velikih.

Delatnost kojom se ono bavi za naše fasiliti menadžere od značaja je samo u pogledu pripreme i sprovođenja adekvatnog plana rada. Dakle, možete imati fabriku auto ili avio-delova, pogon za preradu mesa, magacin ili kancelarijsku zgradu sa dve stotine prostorija. Naše je da čujemo vaše potrebe i sagledamo strukturne karakteristike objekta (ili više njih). I, nakon toga, iznesemo jedinstvenu ponudu koja će najbolje odgovarati vašem biznisu.

Invektino upravljanje komercijalnim i drugim korporativnim objektima organizovano je tako da objedini ljude i prostor u kom obavljaju neku delatnost, odnosno radne procese unutar njega. Cilj koji ovim želimo postići jeste poboljšanje kvaliteta rada i produktivnosti poslovanja naših korporativnih klijenata.

Svesrdnim zalaganjem fasiliti-menadžera, sistemi kojima rukovodimo u održavanju radnih prostora funkcionišu optimalno. Od prostorija u kojima se vrši proizvodnja ili prodaja, preko upravnih kancelarija i hodnika, do parkinga i zelenila. A, poznato je da postojani kvalitet i revnost osiguravaju poslovni razvoj i kontinuitet.

facility management invekta 4

Foto: Invekta / AI

Tako učestvujemo u ostvarenju strateškog plana klijenta i finansijskim rezultatima njegove organizacije. Tome treba dodati i redovnu podršku produktivnosti i operativnoj efikasnosti, menadžment rizikom i redukciju nepovoljnog ekološkog uticaja.

To znamo jer je koordinacija facility management servisima naša specijalnost već dve decenije.
Pročitajte još i: Održavanje objekata za maksimalnu produktivnost i uspeh u svakoj branši >>

Po čemu se Invektine usluge izdvajaju i zašto su relevantne za srednje i velike biznise?

Karakterističnost našeg rada ogleda se u nekoliko činilaca:

  • kompetentnost;
  • brojnost stručnih zaposlenih;
  • mašinsko-tehnička opremljenost;
  • održiv kvalitet;
  • poštovanje ISO standarda;
  • postupanje u okviru zadatih rokova;
  • spremnost na reagovanje u hitnim, vanrednim situacijama;
  • ispunjenje ugovorenih usluga.
Ono što naše poslovanje čini posebno efikasnim jeste softversko upravljanje svim procesima i etapama održavanja objekata.

Ako ste zainteresovani za poslovnu saradnju sa Invektom, pozovite nas ili nam pošaljite upit za ponudu. A, mi ćemo se pobrinuti da obezbedimo radno okruženje u vašoj kompaniji koje je usmereno na zdravlje, punu angažovanost i radni učinak.

Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata pomoću softvera >>

 

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.