Invekta

PonedeljakPetak
8
–16 č
Tel.+381 64 70 595 39 office@invekta.rs
Jablanička 184 11147 Beograd
Tel.+381 64 70 595 39
E-mail: office@invekta.rs
čišćenje kancelarija invekta 1

Redovnim čišćenjem kancelarija do veće produktivnosti kompanije

5
(2)

Čišćenje kancelarija spada u profesionalne usluge, čije ispunjenje obezbeđuje savršeno čist i dezinfikovan radni prostor. Prednosti zdravog poslovnog enterijera su mnogostruke i dugotrajne. Od dobrog zdravlja zaposlenika, preko prijatnog i motivišućeg ambijenta u kom se provodi osam sati dnevno, do pozitivnih impresija klijenata, partnera i investitora.

A, ovo su nemerljive beneficije, složićete se.

Treba li za čišćenje kancelarija angažovati profesionalna lica?

U savremenom poslovanju, ovo pitanje je gotovo izlišno. Povodom njega, stav rukovodstva većine uspešnih kompanija je nepokolebljiv i jednostavno glasi: DA.

Iako se čišćenje kancelarijskih prostorija može činiti kao banalan posao, koji svako može raditi, u praksi to nije tako. Naime, kao i u svakom drugom radnom angažmanu, i ovde su potrebni obuka, stručnost i odgovornost da bi rezultati bili na najvišem stupnju.

Invekta u svakoj svojoj servisnoj delatnosti pristupa upravo na takav način: visoko profesionalno i uz puno poštovanje higijenskih standarda i zahteva klijenata. I baš zahvaljujući ovakvoj radnoj etici, uživamo zavidan kredibilitet u svetu facility management-a.

čišćenje kancelarija invekta 2

Raniji načini uređenja preduzeća su podrazumevali stalan radan odnos brojnih higijeničara i sve obaveze poslodavca koje je takav odnos podrazumevao. Od obuke, obezbeđenja uniformi i sredstava za održavanje higijene, do izmirenja PIO obaveza, pokrivanja troškova bolovanja i drugih vidova odsustva sa rada. Sve to je puno koštalo firme, posebno one sa velikim brojem radnika.

Danas, kada postoje kompanije koje se bave uslužnim delatnostima iz domena održavanja poslovnih objekata (facility management), sve je daleko lakše, brže i – isplativije.
Pročitajte još i: Agencije za čišćenje u Beogradu >>

Koliko često bi trebalo čistiti ofise?

Preporuka je da se čišćenje kancelarija sprovodi svakodnevno ne bi li se održavao neophodni nivo higijene i urednosti. Ovo se naročito odnosi na službene prostorije u kojima boravi veliki broj zaposlenih i koje imaju znatnu fluktuaciju posetilaca.

Generalno čišćenje se vrši periodično – na šest meseci, a po potrebi i ranije (u slučaju selidbe, krečenja, renoviranja i raznih građevinskih radova).

Prema potrebama klijenata, plan i učestalost čišćenja se može modifikovati, tako da se ono, po određenim specifikacijama, izvodi i jednom nedeljno, mesečno i godišnje.

Redovno čišćenje

Redovno, dnevno ili rutinsko čišćenje se obično obavlja svakoga dana, ali moguće je vršiti ga i svakog drugog onde gde nema puno radnika. Prednosti koje ono pruža su jednostavnija organizacija rada i manji troškovi kada su u pitanju mesečno ili generalno sređivanje. Bilo da se radi o kancelarijama otvorenog (open-space) ili zatvorenog (konvencionalnog) tipa, konferencijskim salama ili higijenskim prostorijama.

Ova vrsta sanitarnog održavanja obuhvata sledeće servisne aktivnosti, kojima se, sertifikovanim hemijskim sredstvima, uklanjaju prašina, prljavština i neprijatni mirisi:

  • brisanje kancelarijskog mobilijara;
  • usisavanje tepiha i itisona;
  • brisanje podova;
  • pražnjenje kanti za smeće;
  • čišćenje toaleta;
  • dopune papirne konfekcije (ubrusa, toalet-papira);
  • dopune sapuna i antiseptičnih tečnosti;
  • dezinfekciju kontaktnih površina (kvaka, prekidača, pultova, elektronske opreme – monitora, tastatura, miševa, štampača, fotokopir-aparata).

čišćenje kancelarija invekta 3

Generalno čišćenje

I generalno čišćenje, koje se nalazi na spisku usluga koje nudimo, fleksibilnog je karaktera i prilagođava se svemu onome što klijent želi. Većina firmi se odlučuje za ceo paket dubinskog higijenskog održavanja kancelarijskih prostorija, koje je sveobuhvatno i uključuje:

  • pomeranje nameštaja i aparata, te usisavanje tepiha usisivačima sa specijalnim filterima za dubinsko usisavanje;
  • pražnjenje ormara i čišćenje njihove unutrašnjosti (uz obraćanje posebne pažnje na čuvanje službenih spisa);
  • čišćenje i dezinfekciju kancelarijske opreme;
  • usisavanje, brisanje prašine i paučine sa roletni, žaluzina, prozorskih okna, ventilacionih otvora i plafonskih instalacija;
  • brisanje prozora;
  • čišćenje venecijanera i žaluzina na prozorima i vratima;
  • brisanje i dezinfekciju kontaktnih površina (kvaka na vratima, prekidača, rasvete, utičnica, kompjuterskih i drugih elektronskih komponenti);
  • detaljno brisanje i dezinfekciju podova;
  • antiseptičku zaštitu pregrada i zidova;
  • detaljno čišćenje toaleta i trpezarija.
čišćenje kancelarija invekta 4

Foto: Pexels, Nathan Cowley

Neprestanim ulaganjem u edukaciju zaposlenih, u najsavremenije i najefikasnije mašine i drugu opremu, Invekta nastoji da zadovolji sve kriterijume čistoće i najviše higijene. Sve sa ciljem transformacije sanitarno i ekološki neispravnog okruženja u zdrav poslovni i radno stimulativni poslovni ambijent.

Akreditacije kojima raspolažemo to upravo i potvrđuju, svrstavajući nas u red facility firmi od poverenja, velike stručnosti i profesionalne i socijalne odgovornosti:

Sertifikat za sistem menadžmenta kvalitetom SRPS ISO 9001: 2015;
Sertifikat za sistem menadžmenta životnom sredinom SRPS ISO 14001: 2015;
Licenca za sistem menadžmenta bezbednošću i zaštitom na radu  SRPS ISO 45001: 2018.

Pročitajte još i: Kako obezbediti zdrave uslove za rad u open-space kancelarijama? >>

Čišćenje kancelarija u svetlu softverskog monitoringa

Budući da poslujemo na teritoriji cele Srbije, sa klijentima iz različitih branši (trgovine, industrije, farmacije, medicine, IT-industrije i dr.), u svom dvodekadnom radu oduvek smo akcenat stavljali na modernizaciju servisnih delatnosti.

Pored najsavremenijih industrijskih mašina za dubinsko čišćenje tepiha, nameštaja i tvrdih podova, prvi smo na ovim prostorima počeli s primenom softverskog upravljanja održavanjem poslovnih objekata.

Ovo visokotehnološko rešenje nam omogućava da u svakom trenutku budemo na svakom radnom mestu i da pratimo radni učinak svojih zaposlenih. I to uz pomoć samo nekoliko klikova na kompjuteru!

Istu mogućnost POTPUNO BESPLATNO pružamo i svojim klijentima koji su se odlučili za neki od naših (više)godišnjih facility programa.

Zakažite sastanak i saznajte koji smo modul pripremili specijalno za vaš biznis: uz razumevanje vaših potreba i pristupačne cene. Verujemo da ćemo prevazići sva vaša očekivanja.

Pročitajte još i: Modernizujete i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem >>

 

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 5 / 5. Broj glasova: 2

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

3 thoughts on “Redovnim čišćenjem kancelarija do veće produktivnosti kompanije

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

3 thoughts on “Redovnim čišćenjem kancelarija do veće produktivnosti kompanije

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.