Invekta

PonedeljakPetak
8
–16 č
Tel.+381 64 70 595 39 office@invekta.rs
Jablanička 184 11147 Beograd
Tel.+381 64 70 595 39
E-mail: office@invekta.rs
održavanje poslovnih objekata invekta 1

Budućnost održavanja poslovnih objekata

5
(1)

Održavanje poslovnih objekata se danas u velikoj meri oslanja na informacione tehnologije. Invekta je među prvima u facility management-u prepoznala ovaj potencijal i razvila sistem kompjuterskog monitoringa rada na terenu.

Ova softverska solucija nam omogućava da pratimo učinak naših zaposlenih u objektu klijenta i zalihe repromaterijala i da predupredimo probleme.

Održavanje poslovnih objekata – Kako tehnologija olakšava posao?

Za kvalitetno održavanje higijene radnog prostora, neophodno je obezbediti obučene i iskusne higijeničare, ali i mašine i druga sanitarna sredstva. Softversko upravljanje, kao vrhunac facility upravljanja, stavlja fokus na sve bitne aspekte:

  • brzinu radnog procesa;
  • kvalitet ispunjenih zadataka;
  • kontrolu potrošnje materijala;
  • rashode.
održavanje poslovnih objekata invekta 2

Foto: Unsplash, Amy Hirschi

Budući da svojim klijentima pružamo mogućnost besplatne instalacije facility softvera u njihovom biznis-objektu, oni takođe imaju uvid u proces našeg rada. Zahvaljujući tome, ostvaruje se veoma značajna dobit: nalogodavac u samo dva klika dobija kontrolu nad poslom koji nam je poverio. Istovremeno gradeći poverenje u našu organizaciju.

Šta savremene tehnologije praktično znače u angažmanu naših zaposlenih?

S obzirom na to da neprestano radimo na unapređenju usluga koje pružamo, svi naši zaposleni imaju instaliranu aplikaciju koja im pomaže u organizaciji i ispunjenju obaveza.

Jednostavnom prijavom na mobilnom telefonu i skeniranjem QR-koda, oni se čekiraju kada dolaze na radno mesto i kada sa njega odlaze. Po stupanju na radno mesto, putem aplikacije dobijaju precizan spisak radnih zadataka, raspoređenih po prostorijama u poslovnom objektu.

Potom taj spisak čuvaju u svom mobilnom telefonu. Po završetku svakog od zadataka, radnik ga štriklira kao završen. Zatim naš softver evidentira celokupno zaduženje i u dosije radnika pohranjuje finalne informacije.

održavanje poslovnih objekata invekta 3

Ove aktivnosti znače da u svakom momentu možemo proveriti koji je radnik bio na datom mestu, koje poslove je radio, kojim kvalitetom i u kom hronološkom okviru. Na ovaj način, u realnom vremenu nadziremo sve radne procese i možemo izvršiti reviziju ukoliko je potrebno.

Prednost ove tehnološke inovacije se ogleda u dostizanju maksimalne efikasnosti i uštede resursa (vremena, radne snage, potrošnog materijala).

Koje usluge potpadaju pod održavanje poslovnih objekata koje Invekta obezbeđuje? 

Invekta je na ovim prostorima jedna od vodećih firmi iz domena facility management-a zahvaljujući:

  • širokom rasponu usluga;
  • mreži od preko 400 zaposlenih;
  • poslovanju na celoj teritoriji Republike Srbije;
  • najsavremenijem softveru za upravljanje održavanjem firmi;
  • najmodernijim profesionalnim mašinama;
  • velikom broju klijenata (više od 500).

U facility usluge koje pružamo spadaju:

  • održavanje higijene poslovnih objekata (redovno i generalno);
  • tehničko održavanje;
  • obezbeđenje;
  • softverski menadžment;
  • usluge podrške;
  • održavanje zelenila;
  • zimska služba;
  • papirna konfekcija.

Sve ove servisne aktivnosti se modifikuju prema potrebama i budžetu klijenta, tako da mogu biti ponuđene pojedinačno ili integrisano.

Invekta – Jedno okrilje za celokupno održavanje poslovnih objekata

Važno je istaći da klijent kod nas može dobiti sve na jednom mestu. U svetu modernog poslovanja i nedostatka vremena, ta činjenica od je neprocenjive važnosti.

Naše je samo da pratimo smernice koje nam naručilac posla daje i da se potrudimo da na odgovarajuć način izađemo u susret svim potrebama njegovog preduzeća. Da li će to biti neka određena, zasebna usluga ili paket servisnih aktivnosti, na klijentu je da odluči.

A, na nama je da dogovorene poslove izvršimo u najvišem kvalitetu i u zadatom roku. Jer, naš tim higijeničara, pomoćnih radnika, tehničara i inženjera može odgovoriti na sve radne izazove.

održavanje poslovnih objekata invekta 4

Foto: Freepik

Kao dodatnu sigurnost u pogledu pravovremenog i efikasnog ispunjenja obaveza, angažovali smo menadžere za monitoring na terenu. Uz njih, važna karika u našem poslovanju su i službenici podrške. Oni pružaju svu neophodnu pomoć novozaposlenima pri stupanju na rad i korišćenju aplikacije, na taj način olakšavajući izvršenje naloga.

Ko su naši klijenti?

Naši klijenti su domaće i strane kompanije koje posluju u Srbiji, u najrazličitijim oblastima. Sve se one razlikuju po broju i površini  biznis-objekata u kojima obavljaju delatnosti. Takođe, diferencirane su i po broju radnika, kao i po mestima poslovanja, odnosno teritorijalnoj razuđenosti.

Pomenućemo samo neke niše iz kojih nam se menadžmenti obraćaju za pomoć u održavanju poslovnih prostora: lanci apoteka i hotela, prehrambene i druge fabrike, kancelarijske prostorije u biznis-centrima i mnoge druge.

Ako ste svoju delatnost prepoznali u ovom skupu privrednika (ali i ako niste!), budite slobodni da kontaktirate s nama putem telefona: +381 64 70 595 39 ili imejl-adrese: office@invekta.rs.

Sigurni smo da ćemo zajedničkim snagama pronaći idealno rešenje za održavanje vaše firme.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 5 / 5. Broj glasova: 1

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

12 thoughts on “Budućnost održavanja poslovnih objekata

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

12 thoughts on “Budućnost održavanja poslovnih objekata

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.