Početna 5 Čišćenje poslovnih prostora 5 Jesu li higijenski uslovi u vašem restoranu na najvišem nivou?
0
(0)

Čišćenje restorana nesumnjivo ima direktnog uticaja na poboljšanje prodaje hrane i pića, kao i na reputaciju datog ugostiteljskog objekta. Jer, većini gostiju je, pored same gastronomske ponude, jako bitno i da li je restoran u kom borave čist i uredan.

Prostor u kom se obeduje i ostvaruje socijalna interakcija jednostavno igra važnu ulogu. Bez obzira na to da li je u pitanju elegantni fine dining lokal, restoran nacionalne kuhinje, radnička / studentska menza ili kafe-poslastičarnica.

čišćenje restorana invekta 2

Foto: Pixabay, Tham Yuan Yuan / Freepik, Fabrikasimf / Pixabay, Michelle Raponi

Zašto je čišćenje restorana važna stavka u mesečnom planiranju?

Lojalnost gostiju se gradi strpljivo i dosledno, pravilnim korišćenjem kvalitetnih namirnica, prijatnim ambijentom i ljubaznošću zaposlenih. Ali, i poštovanjem zdravstvenih i bezbednosnih propisa.

Očekivanja posetilaca u pogledu ova četiri zahteva ne smeju ni u jednom momentu biti izneverena. Naravno, ukoliko se želi postići i očuvati dobra pozicija u visokokonkurentnom ugostiteljskom sektoru.

Ako su gosti uvereni u posvećenost održavanju čistog okruženja, broj ponovnih poseta će najverovatnije porasti. Preporukâ takođe. Zadovoljstvo gostiju sasvim sigurno vodi ka dobroj reputaciji, a ona ka profitabilnosti i opstanku restorana.

Valjano čišćenje je, dakle, od velikog značaja za usklađenost sa zakonima, s jedne strane, i potvrdu od strane gostiju, sa druge.

Gubitak poverenja mnogo košta, zbog toga bi mesečni plan odražavanja i nabavke neizostavno morao obuhvatati i održavanje higijene svih restoranskih prostorija.

Jer, sanitarni inspektori ne proveravaju samo pravilnost skladištenja hrane, temperaturu čuvanja i prevenciju bakterijske / virusne kontaminacije. Na njihovom spisku se nalazi i kontrola čistoće uređaja i prostorija, pa je njihova dezinfekcija obavezan činilac u čišćenju restorana.

Redovno i pedantno vođenje računa o higijeni nesumnjivo će pomoći gostima da se osećaju sigurno i udobno. A, menadžerima restorana da izbegnu prekršaje i kazne.

Osim toga, dobija se na operativnoj efikasnosti i stvaraju se bezbedniji uslovi rada za osoblje restorana. U čistom radnom okruženju se smanjuje rizik od ozleda (poput klizanja i padova), opekotina i posekotina. Sledstveno, i od bolovanja i isplate velikih novčanih nadoknada zbog povreda na radu.

Pročitajte još i: Mašinskim poliranjem do blještavog sjaja pločica u javnim prostorima >>

Specifikacija redovnog i generalnog sanitarnog održavanja restorana

Čišćenje restorana može biti dvojako: redovno (na dnevnom nivou) i generalno (periodično). I jedna i druga vrsta higijenskog tretiranja su podjednako važne jer svaka od njih ima svoje specifičnosti.

Dnevno održavanje higijene restorana obuhvata čišćenje svih površina koje dolaze u kontakt sa hranom (stolovi, pultovi, šporeti, rerne, mikrotalasne pećnice, sudopere). Takođe, i onih koje služe za kretanje, boravak i korišćenje od strane zaposlenih i gostiju (kuhinjske prostorije, sale za ručavanje, stolovi i stolice, nogari, kvake, toaleti, garderoba i hodnici).

Vrhunska higijena se očekuje posebno u tzv. open kitchen concept restoranima, tj. onim sa otvorenim kuhinjama, na koje gosti neprestano bacaju poglede.
Da bi se u radoznalim očima uvek čitalo odobravanje i samo pozitivne impresije, u takvim kuhinjama sve mora uvek biti blistavo i pod konac!
čišćenje restorana invekta 3

Foto: Invekta AI / Freepik AI

Bilo da je reč o prostorijama za pripremu hrane, bilo o onim za prijem gostiju, i jedne i druge podrazumevaju svakodnevno prebrisavanje podova. Obično ponavljano više puta tokom dana.

Toaleti, pored toga, zahtevaju i sanitarno održavanje i dezinfekciju svih kupatilskih elemenata, kao i redovno dopunjavanje dispenzera za sapun, toalet papir i ubruse.

Kada je reč o generalnom čišćenju, ono se sprovodi povremeno (idealno na mesec–dva) i može obuhvatati sve ili samo neke od sledećih stavki:

Pročitajte još i: Izvanredno čiste ruke uz profesionalne dozatore za sapun i dezinficijense >>

Šta vaš objekat dobija angažovanjem profesionalne agencije za čišćenje restorana?

Ako niste spremni da se bavite celokupnom procedurom angažovanja higijeničara, nabavkom skupih profesionalnih mašina, alata i hemikalija za čišćenje, agencija je rešenje za vas.

Ali, ne bilo koja. Samo ona koja svojim dugim postojanjem, ugledom u poslovnom svetu i preporukama pravnih lica zavređuje da bude vaš izbor. A, Invekta je sasvim sigurno ta!

Invekta je licencirani provajder sveukupnih fasiliti usluga, koji već 20 godina posluje na teritoriji cele Srbije poštujući sve propisane standarde.
Veliko iskustvo koje ima u održavanju higijene restorana, kafića, barova, hotelskih restorana i sala za svečanosti, osigurava najviši kvalitet servisa.

Formiranje specifičnih ponuda, prilagođenih svakom zasebnom ugostiteljskom objektu, njegovim karakteristikama i zahtevima, klijentu uliva poverenje da će dobiti uslugu kakva mu je potrebna.

Pridržavanje protokola čišćenja i dogovorenih rokova su postupci koji nas dodatno ističu i čine prepoznatljivim u svetu održavanja objekata.

Pozovite nas (+381 64 70 595 39) ili nam pošaljite upit za ponudu. Odgovorićemo vam u najkraćem roku i dogovoriti sastanak u terminu koji vam najviše odgovara.

Krajnje je vreme da vaš restoran dobije onu zasluženu visoku peticu, koju (već dugo) priželjkujete!
Pročitajte još i: Održavanje cveća u poslovnim prostorijama >>

 

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.