Izjava o korišćenju kolačića (eng. cookies)

Korisnik sajta može prihvatiti ili odbiti ponuđene kolačiće (standardne datoteke koje prikupljaju manje količine podataka kako bi korisničko iskustvo bilo poboljšano).

Kompanija Invekta kolačiće koristi i za prikupljanje opštih statističkih informacija (gore opisanih) ne bi li unapredila sajt.... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme?

Početna 5 Facility management 5 Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme?

Održavanje firmi je kompleksan zadatak koji, ako je poveren profesionalcima, može biti izvršen na vreme, bez grešaka i – uz maksimalnu redukciju troškova.

Želite da znate kako? Nastavite da čitate ovaj tekst.

Na koji način profesionalno održavanje firmi vodi smanjenju godišnjih rashoda?

Uspešni rukovodioci preduzeća dobro znaju da polovina uspeha leži u precizno razrađenom planu upravljanja svim sektorima, kao i u spremnosti za rešavanje nepredviđenih situacija.

Valjana organizacija vremena, ljudstva i materijalnih resursa faktori su koji imaju ključnog uticaja na poslovanje. Zato je važno imati pravu podršku u svakom od ovih segmenata.

Održavanje firmi, s osloncem na stručnjake sa velikim iskustvom i kapacitetima, oslobađa poslodavce brige o „sporednim“ stvarima i omogućava im fokusiranje na važnije aspekte.
održavanje firmi invekta 2

Foto: Invekta

Ukoliko celokupno održavanje kompanijskih prostorija prepuste jednom pravnom subjektu, kompanije ostvaruju ogromnu korist jer se za svaki deo ovog složenog sistema obraćaju jednom adresatu. A, imati uzdanicu u svetu biznisa neprikosnovena je beneficija!

Osim što se na ovaj način štedi vreme (jedan od najvrednijih resursa), multipli pristup održavanju komercijalnih objekata značajno redukuje troškove. Kako se to realizuje?

Pročitajte još i: Budućnost održavanja poslovnih objekata >>

Smanjenje novčanih izdataka uz podršku outsourcing kompanija

Progresivno nastrojeni menadžmenti se usmeravaju prema fundamentalnoj i transparentnoj matematici: redukcija rashoda = multiplikacija prihoda.

Na koji način se angažman trećih lica (outsourcing kompanijâ) odražava na ovu matematičku istinu, odnosno objektivnu datost?

Građevina za obavljanje neke delatnosti mora biti zbrinuta u svakom pogledu kako bi bila funkcionalna i zdrava za sprovođenje radnih aktivnosti. U tu svrhu, obavezno je redovno obavljati sledeće radnje:

Za ovu kompleksnu i višeslojnu operaciju potrebno je zaposliti određeni broj lica (nekada i vrlo veliki!). To implicira obuku za rad prema specifičnostima datog objekta, nabavku profesionalne opreme i mašina, kao i uniformi i akreditacija.

Uz rizik da osoblje ipak neće biti kadro da pravilno upravlja industrijskim mašinama i ne uzrokuje štetu. Recimo, na čvrstim podnim oblogama, kancelarijskom nameštaju ili elektro, hidro i HVAC sistemu.

Naravno, neizostavno je i ispunjenje zakonskih obaveza (prijava na PIO i plaćanja mesečnih obaveza, obračuni zarada, godišnjih odmora i bolovanja). Jasno je da to znači više zaposlenih u administraciji i računovodstvu i sledstveno – povećanje troškova.

održavanje firmi invekta 4

Foto: Invekta

Mudro rezonujući, mnogi poslodavci su odavno uvideli prednosti outsourcing-modela, te održavanje svojih firmi prepustili specijalizovanim agencijama. Odlučivši se za (više)godišnje pakete fasiliti usluga, adaptirane prema vrsti i obimu biznisa koji vode, ostvarili su značajan posredan dobitak.

Invekta svojim klijentima pruža posebne pogodnosti ako odaberu integrisane usluge na godišnjem nivou. U zavisnosti od tipa i redovnosti pružanja odabranih usluga, moguće je sprovođenje i nekih dodatnih. Na primer, uklanjanje snega ili upravljanje otpadom.

Dakle, sve je stvar potreba klijenata i preciziranja nivoa saradnje.

Pročitajte još i: Agencije za čišćenje u Beogradu >>

Koji je krucijalni faktor u modernizaciji održavanja firmi i povećanju efikasnosti?

Kroz 20-godišnje prisustvo u svetu fasiliti menadžmenta, Invekta neprestano radi na unapređenju svojih usluga kako bi bila sigurna da svojim klijentima obezbeđuje najbolje korisničko iskustvo. Upravo joj je svest o potrebi praćenja inovacija i trendova osigurala stabilnu poziciju na tržištu.

Idući u korak sa svetom, prvi smo u regionu počeli sa upotrebom softvera za monitoring održavanja firmi. Ovo inteligentno hi-tech rešenje na više načina koristi našim klijentima.

  1. Automatizovano centralizovano upravljanje znači da u svakom momentu možemo pratiti čekiranje i radni učinak naših zaposlenih, te vršiti trenutne korekcije ako je potrebno. Takođe, stičemo uvid u potrebe objekta koje se odnose na nabavku sanitarnih sredstava, papirne galanterije i dr.
  2. Pored toga, omogućen nam je i monitoring opreme za obezbeđenje, HVAC sistem ili rešavanje eventualnih tehničkih problema na mobilnoj aplikaciji.
  3. Treći deo dobiti koja se njime ostvaruje ogleda se u BESPLATNOM ustupanju našim klijentima. Instalacijom ovog softverskog rešenja u informatički sistem korisnika naših usluga, pomažemo im da virtuelno obilaze i kontrolišu sve svoje radne jedinice. Ma gde one bile distribuirane.
održavanje firmi invekta 3

Foto: Unsplash, Luke Peters

Dakle, Invekta softver je veoma moćan alat koji znatno simplifikuje poslovanje i pomaže da se drže svi konci u rukama.

Ako se podsetimo uštede vremena, kao jednog od najvažnijih nenadoknadivih resursa, ova prednost je neprocenjiva. U samo nekoliko klikova na kompjuteru u upravnoj zgradi (ili u pokretu), dobija se detaljan prikaz trenutnog stanja u datom objektu.

Ukoliko ste zainteresovani, u tome vam možemo odmah pomoći!

Kontaktirajte s nama koliko danas preko upitne forme na sajtu ili putem telefona +381 64 70 595 39 i elektronske pošte: office@invekta.rs.

Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem >>


POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)
0
(0)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena zvezdicom (*).

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.

Kontakt

Ostavite svoj broj telefona. Pozvaćemo Vas uskoro.
Zahtev za povratni poziv je poslat! Uskoro ćemo Vas kontaktirati.
Greška pri slanju zahteva za povratni poziv! Molim Vas, pokušajte ponovo!
Pošaljite nam imejl.
Mejl je poslat! Uskoro ćemo Vas kontaktirati.
Greška pri slanju mejla! Molim Vas, pokušajte ponovo!