Čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja zna biti ozbiljno zahtevan i iznurujuć posao. To znaju svi oni koji su otvarali, renovirali ili selili radni prostor i sav mobilijar.
Pripremiti poslovni objekat za (ponovnu) uspostavu rada posle tumbanja i pomeranja koja ovakve situacije nameću može se zaista učiniti kao nemoguća misija. Osim ako nemate stručnjake koji će sve to uraditi za vas – očas posla!
Pročitajte još i: Agencije za čišćenje u Beogradu >>
Čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja – Od obeshrabrenja do novih radnih pobeda!
Ko nije selio firmu, taj ne zna koliko vremena, truda i organizacije takav poduhvat staje!
Mada na prvi pogled selidba firme ne izgleda naporno kao lično preseljenje u drugi dom, trebalo bi biti posebno oprezan. Važna dokumentacija, uređaji, mašine (pogotovo one glomazne i teške!), kancelarijski i drugi nameštaj – sve zajedno mora biti preneto bez oštećenja. Od tačke A do tačke B.
S jednom važnom napomenom: tačka B (novi prostor) mora biti u tip-top stanju da primi celokupnu opremu i omogući uslove za što brži nastavak posla. Jer, vreme je novac i ne sme biti trošeno uzaludno!
Ovo su situacije u kojima dobra menadžerska organizacija stupa na scenu i osigurava stvaranje svih prilika za plansko, nesmetano preseljenje.
Kada se radi o renoviranju ili proširenju, situacija može biti još zahtevnija: gde privremeno premestiti bitne stvari i kako zaštiti one koje moraju ostati u prostoru? Na koji način prevenirati oštećenja masivnog mobilijara, gabaritnih mašina i drugih teško pokretnih objekata?
Po izlasku majstora i sprovođenju svih neophodnih mera zaštite, može nastupiti higijeničarska ekipa. Ona će transformisati prostor umazan malterom i krečom u reprezentativni objekat spreman i ugodan za rad.
Pročitajte još i: Industrijska hala, skladište ili magacin pod konac – Lako uz našu pomoć! >>
Kako Invektini higijeničari i higijeničarke sprovode čišćenje?
Onog trenutka kada ste dogovorili dolazak našeg tima za čistoću, već ste uradili pola posla. Svaka briga o čišćenju prašine, uklanjanja naslaga boje i građevinskih ostataka prestaje. Odgovorićemo na svaki vaš zahtev u vezi sa higijenom i vaš novi, odnosno renovirani radni prostor biće blistavo čist i uredan.
Visoko obučena i vešta higijeničarska ekipa, specijalizovane mašine i profesionalne hemikalije ukloniće temeljno svaki sloj prljavštine. Osim toga, i krhotine, karton, kablove, ostatke keramičkih pločica i drugi otpad.
Na čelu ove opremljene i iskustvene poslovne grupe nalazi se naš fasiliti menadžer, tj. šef higijeničara. Zahvaljujući njegovom staranju i oštrom oku, svaki zadatak sa radne liste biće obavljen kvalitetno, nesmetano i na vreme.
Pročitajte još i: Kad Invekta glanca, stakla u vašoj firmi se cakle! >>
Kontrolna lista za čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja – Mi čistimo, vi se opuštate!
Osnovni postulat našeg poslovanja je revnosno obavljen posao i zadovoljstvo klijenata – srednjih i velikih preduzeća iz različitih privrednih oblasti širom Srbije. Zbog toga već 20 godina insistiramo na stručnoj obuci čistača i čistačica, industrijskim mašinama pouzdanih proizvođača. I – najkvalitetnijim deterdžentima i pomoćnim sredstvima za čišćenje koji se ne mogu naći u slobodnoj prodaji.
Jer, samo udruženi na pravi način, ovi elementi (uz dobro planiranje) mogu dati najbolje rezultate u projektima generalnog i dnevnog čišćenja.
Generalno čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja je nešto što se podrazumeva s obzirom na vrstu i obim zaprljanja posle građevinskih radova i transporta stvari.
Prema tipu objekta i enterijeru, generalno čišćenje može biti sveobuhvatno ili pak uključivati samo neki od najtraženijih zadataka:
- pomeranje nameštaja / aparata i usisavanje itisona usisivačima sa specijalnim filterima za dubinsko usisavanje;
- dubinsko pranje itisona;
- dubinsko pranje tapaciranog nameštaja;
- čišćenje ormara (unutra i spolja);
- čišćenje druge kancelarijske opreme (stolica, fotelja, stolova);
- brisanje prašine i paučine sa roletni, venecijanera, žaluzina, prozorskih okna, ventilacionih otvora i plafonskih instalacija;
- pranje staklenih površina (prozora, panela, vrata, izloga);
- brisanje i dezinfekciju kontaktnih površina (vrata, dovrataka, kvaka, prekidača / utičnica, rasvete, kompjuterskih tastatura i miševa);
- mašinsko pranje tvrdih podova;
- mašinsko poliranje tvrdih podova;
- brisanje stonih panela i perućih zidova;
- detaljno čišćenje toaleta, trpezarija i svlačionica;
- poliranje ogledala i sanitarija;
- dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju.
Pročitajte još i: Da li je prostor u kom radite zreo za generalno čišćenje? >>
Uklapamo se u vaš raspored i plan (re)otvaranja poslovnog objekta!
Adaptilnost u pogledu formiranja usluga održavanja i fleksibilnost u rezervaciji termina neki su od naših glavnih aduta pored kvaliteta rada. Kakav god da je raspored i radno vreme u vašoj firmi, uklopićemo se tako da što manje ometamo redovan proces i tamošnje zaposlene.
Tako ćete moći da se maksimalno fokusirate na svoj posao, ali i da uživate u pozitivnim promenama koje ste priredili.
Ako vaš objekat karakteriše visoka posećenost (marketi, bolnice, apoteke, tržni centri, aerodromi i stanice), onda je kontinuirano čišćenje tokom dana pravi izbor.
Kakve god da su potrebe vašeg komercijalnog ili drugog objekta, sigurni smo da ćemo pronaći odgovarajuć modus i ispuniti vaša očekivanja. Uz obezbeđenje celokupne opreme i svih sredstava. Pozovite nas ili nam pošaljite upit za ponudu i saznajte šta za vas možemo organizovati.
0 Komentara