Početna 5 Održavanje poslovnih objekata 5 Čišćenje fabrika i održavanje fabričkih krugova 5 Kako najlakše i najbrže očistiti firmu posle selidbe ili renoviranja?
0
(0)

Čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja zna biti ozbiljno zahtevan i iznurujuć posao. To znaju svi oni koji su otvarali, renovirali ili selili radni prostor i sav mobilijar.

Pripremiti poslovni objekat za (ponovnu) uspostavu rada posle tumbanja i pomeranja koja ovakve situacije nameću može se zaista učiniti kao nemoguća misija. Osim ako nemate stručnjake koji će sve to uraditi za vas – očas posla!

Pročitajte još i: Agencije za čišćenje u Beogradu >>

Čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja – Od obeshrabrenja do novih radnih pobeda!

Ko nije selio firmu, taj ne zna koliko vremena, truda i organizacije takav poduhvat staje!

Mada na prvi pogled selidba firme ne izgleda naporno kao lično preseljenje u drugi dom, trebalo bi biti posebno oprezan. Važna dokumentacija, uređaji, mašine (pogotovo one glomazne i teške!), kancelarijski i drugi nameštaj – sve zajedno mora biti preneto bez oštećenja. Od tačke A do tačke B.

S jednom važnom napomenom: tačka B (novi prostor) mora biti u tip-top stanju da primi celokupnu opremu i omogući uslove za što brži nastavak posla. Jer, vreme je novac i ne sme biti trošeno uzaludno!

Ovo su situacije u kojima dobra menadžerska organizacija stupa na scenu i osigurava stvaranje svih prilika za plansko, nesmetano preseljenje.

Kada se radi o renoviranju ili proširenju, situacija može biti još zahtevnija: gde privremeno premestiti bitne stvari i kako zaštiti one koje moraju ostati u prostoru? Na koji način prevenirati oštećenja masivnog mobilijara, gabaritnih mašina i drugih teško pokretnih objekata?

čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja invekta 2

Foto: Freepik

Po izlasku majstora i sprovođenju svih neophodnih mera zaštite, može nastupiti higijeničarska ekipa. Ona će transformisati prostor umazan malterom i krečom u reprezentativni objekat spreman i ugodan za rad.

Pročitajte još i: Industrijska hala, skladište ili magacin pod konac – Lako uz našu pomoć! >>

Kako Invektini higijeničari i higijeničarke sprovode čišćenje?

Onog trenutka kada ste dogovorili dolazak našeg tima za čistoću, već ste uradili pola posla. Svaka briga o čišćenju prašine, uklanjanja naslaga boje i građevinskih ostataka prestaje. Odgovorićemo na svaki vaš zahtev u vezi sa higijenom i vaš novi, odnosno renovirani radni prostor biće blistavo čist i uredan.

Visoko obučena i vešta higijeničarska ekipa, specijalizovane mašine i profesionalne hemikalije ukloniće temeljno svaki sloj prljavštine. Osim toga, i krhotine, karton, kablove, ostatke keramičkih pločica i drugi otpad.

Na čelu ove opremljene i iskustvene poslovne grupe nalazi se naš fasiliti menadžer, tj. šef higijeničara. Zahvaljujući njegovom staranju i oštrom oku, svaki zadatak sa radne liste biće obavljen kvalitetno, nesmetano i na vreme.

Pročitajte još i: Kad Invekta glanca, stakla u vašoj firmi se cakle! >>

Kontrolna lista za čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja – Mi čistimo, vi se opuštate!

Osnovni postulat našeg poslovanja je revnosno obavljen posao i zadovoljstvo klijenata – srednjih i velikih preduzeća iz različitih privrednih oblasti širom Srbije. Zbog toga već 20 godina insistiramo na stručnoj obuci čistača i čistačica, industrijskim mašinama pouzdanih proizvođača. I – najkvalitetnijim deterdžentima i pomoćnim sredstvima za čišćenje koji se ne mogu naći u slobodnoj prodaji.

Jer, samo udruženi na pravi način, ovi elementi (uz dobro planiranje) mogu dati najbolje rezultate u projektima generalnog i dnevnog čišćenja.

Generalno čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja je nešto što se podrazumeva s obzirom na vrstu i obim zaprljanja posle građevinskih radova i transporta stvari.
čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja invekta 3

Foto: Invekta / Pexels, Tima Miroshnichenko

 

Prema tipu objekta i enterijeru, generalno čišćenje može biti sveobuhvatno ili pak uključivati samo neki od najtraženijih zadataka:

Pročitajte još i: Da li je prostor u kom radite zreo za generalno čišćenje? >>

Uklapamo se u vaš raspored i plan (re)otvaranja poslovnog objekta!

Adaptilnost u pogledu formiranja usluga održavanja i fleksibilnost u rezervaciji termina neki su od naših glavnih aduta pored kvaliteta rada. Kakav god da je raspored i radno vreme u vašoj firmi, uklopićemo se tako da što manje ometamo redovan proces i tamošnje zaposlene.

Tako ćete moći da se maksimalno fokusirate na svoj posao, ali i da uživate u pozitivnim promenama koje ste priredili.

čišćenje firmi posle selidbe i renoviranja invekta 4

Foto: Unsplash, S-o-c-i-a-l-c-u-t

Ako vaš objekat karakteriše visoka posećenost (marketi, bolnice, apoteke, tržni centri, aerodromi i stanice), onda je kontinuirano čišćenje tokom dana pravi izbor.

Kakve god da su potrebe vašeg komercijalnog ili drugog objekta, sigurni smo da ćemo pronaći odgovarajuć modus i ispuniti vaša očekivanja. Uz obezbeđenje celokupne opreme i svih sredstava. Pozovite nas ili nam pošaljite upit za ponudu i saznajte šta za vas možemo organizovati.

 

    Vrsta usluge: *

    Dinamika: *

     

    POSLEDNJE SA BLOGA

    INSTAGRAM

    FEJSBUK

    Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

    Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

    Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

    Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

    Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

    Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

    Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

    Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

    Poboljšajmo ovu objavu!

    Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

    Ocena čitalaca

    (Ocena je izneta na osnovu unosa)

    0 Komentara

    Pošalji komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Ko radi, taj i – prlja!

    A, mi smo svuda gde se radi.
    Naši klijenti to potvrđuju.