Održavanje higijene marketa – Redovno i u kriznim situacijama

Početna 5 Čišćenje poslovnih prostora 5 Održavanje higijene marketa – Redovno i u kriznim situacijama
0
(0)

Održavanje higijene marketa je prva stavka na koju menadžeri moraju misliti kako pred otvaranje prodavnice, tako još više tokom njenog rada. Zbog čega je to bitno?

Primarni cilj svake trgovine jeste da proda određene proizvode i ostvari profit. To je jasno. Međutim, ma koliko da je savremenom kupcu bitan dizajn enterijera i dobra organizacija odeljaka i proizvoda, čistoća je nešto na čemu će uvek insistirati. I tu ne može (i ne sme!) biti kompromisa. Posebno ako se radi o prehrambenim marketima.

Pročitajte još i: Čisto, čistije, najčistije – Uredno kao apoteka >>

Koliko je važno održavanje higijene marketa sa stanovišta prodaje?

Okruženi smo primerima dobre i loše prakse u malim i velikim prodajnim objektima podjednako. Već od samog ulaza, potencijalni kupac uviđa dobru higijenu ili pak njeno odsustvo. Dakle, ulaz je međa na kojoj se donosi odluka hoće li se uopšte ući u prodavnicu i u njoj pazariti.

Konverzija prolaznika ili namernika u kupca odvija se većim delom na samim vratima prodajnog objekta. Do vas, kao menadžera ili vlasnika marketa, stoji koliko ćete prodaje ostvariti i koliko kupaca zadržati.
održavanje higijene marketa invekta 4

Foto: Unsplash, Nathalia Rosa

Hoće li se vraćati i postati stalni klijenti, dakle, ne zavisi samo od kvaliteta proizvoda koje nudite i predusretljivosti vaših prodavaca. Ne, povratak potrošača determinisan je i higijenom i urednošću izložbenog prostora.

O tome treba misliti kada se sagledavaju svi aspekti uspešne prodaje.

Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>

Čist i dobro opremljen market vaša je vizitkarta!

Iako se veliki deo prodaje u potpunosti ili delimično preselio na Internet (tzv. onlajn-kupovina putem veb-šopova i naručivanja preko kurirskih službi), mnogi kupci, posle pregleda sajta, VOLE da lično posete radnju. Da detaljno pregledaju, opipaju ili probaju proizvod.

Samo na taj način postaju sigurni da su kupili odgovarajuću stvar, koju neće morati kasnije da vrate. I premda ih neki mogu smatrati staromodnim, oni sebe lišavaju nepotrebnog stresa i gubljenja vremena na reklamacije, zamenu robe ili povrat novca. Time ste i vi, kao prodavac ili distributer, pošteđeni izlišnih administrativnih procedura. I, naravno, loših recenzija u masmedijima!

Sami zaključujete onda koliko je važno da kupac ima potpuni ugođaj: uredan i pregledan market, proizvode koji zadovoljavaju propisane standarde i osoblje ljubazno i uslužno.

Pročitajte još i: Vaša poslovna imovina maksimalno zaštićena uz Invektu >>

Angažovati sopstveno osoblje ili profesionalne higijeničare – koja je najbolja preporuka?

Ako ste u vlasništvu samo jedne male radnje, onda čišćenje možete obavljati sami ili ga poveriti nekome iz redova svojih zaposlenih. Međutim, to je malo teže ako pod jurisdikcijom imate lanac marketa, raspoređenih po celom gradu ili na široj teritoriji Republike Srbije. U tom slučaju bi trebalo da pomoć potražite od firme koja se time bavi profesionalno.

Kompanija Invekta već dve dekade brine o svim vidovima održavanja poslovnih objekata:

  • higijene unutrašnjih prostorija;
  • čišćenja staklenih površina (izloga, prozora, vrata, panela i zidova od stakla);
  • pranja fasada od stakla i drugih materijala;
  • mašinskog čišćenja tvrdih podova;
  • mašinskog poliranja tvrdih podnih obloga;
  • dubinskog pranja kancelarijskog nameštaja i drugog kompanijskog mobilijara;
  • tehničkog održavanja;
  • nabavke papirne konfekcije i dispenzera;
  • zimske službe;
  • uređenja zelenila;
  • usluga podrške.

Kada se radi o održavanju higijene prodajnih objekata, naši stalni klijenti su trgovinski lanci:

  • robe široke potrošnje (hrana, piće, higijena i sl.);
  • tehničko-tehnološke opreme;
  • građevinskog materijala i alata;
  • sportske odeće i rekvizita;
  • apoteka i drogerija;
  • butika i dr.
Pročitajte još i: Mašinsko pranje tvrdih podova u rukama profesionalaca >>

Šta dobijate ako održavanje higijene marketa ugovorite sa ozbiljnom fasiliti kompanijom?

Invekta, kao outsourcing firma, posluje u svim mestima Srbije (uključujući i ona manja) i dobro poznaje potrebe tržišta. Radni tim kojim rukovodi i više je nego impozantan: čini ga više od četiri stotine lica!

I svi su oni kvalifikovani za obavljanje određenih zadataka koji se tiču održavanja higijene prodajnih i drugih poslovnih jedinica (kancelarija, magacina, garaža trasportnih vozila). Svaki posao će izvršiti odgovorno i uz najmanji utrošak vremena i hemikalija. A, sve to s osloncem na najmoderniji softver za upravljanje održavanjem poslovnih objekata.

Naši higijeničari savesno i vrlo pedantno sprovode:

  • redovna čišćenja (svakodnevno);
  • generalna čišćenja (nakon finalnih građevinskih radova pred otvaranje objekta i periodično);
  • mašinska pranja i poliranja tvrdih podnih obloga (fuge između pločica, površine neravnih struktura i one visokog sjaja, redovno i periodično).
održavanje higijene marketa invekta 2a

Foto: Unsplash, Dennis Siqueira

Uz pomoć profesionalnih sanitetskih sredstava, najkvalitetnije opreme i industrijskih mašina, držaće higijenu vašeg marketa, magacinskih i drugih prostorija pod kontrolom.

Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata uz pomoć softvera >> 

Kako postupamo u iznenadnim, kriznim situacijama?

Sigurno vam se često događa da neko od radnika ili potrošača slučajno nešto obori sa rafa i da se u prodavnici začas napravi veliki nered, koji je potencijalno opasan.

Obično je u pitanju:

  • prosipanje tečnosti usled razbijanja ili nehotičnog otvaranja pakovanja (voda, ulje, sokovi, vina, sredstva za higijenu, boje, lakovi, poludisperzije i sl.);
  • cepanje ambalaže i rasipanje praškastih i granulastih proizvoda (brašno, pirinač, makarone, prašak za veš, cement, lepak i sl.)

U ovakvim, akcidentnim momentima, reagujemo ekspresno, mašinski i manuelno uklanjajući krhotine stakla i prosute proizvode.

održavanje higijene marketa invekta 3

Foto: Invekta

Pravovremeno i adekvatno postupanje od krucijalne je važnosti u pogledu zaštite zaposlenih i kupaca.

Pre nego što pristupimo čišćenju, ugroženo područje osiguravamo upozoravajućim tablama i drugim predmetima kako bismo sprečili prilaz neovlašćenih osoba i prevenirali povrede. Jer, znamo koliko bi vašu firmu mogla stajati posekotina, uganuće ili fraktura ekstremiteta nekog od posetilaca.

Prema tome, naša je zajednička obaveza i odgovornost da poboljšamo korisničko iskustvo i omogućimo potrošačima da uživaju u kupovini u prijatnom i nadasve čistom ambijentu vašeg marketa. Stoga, započnimo saradnju već danas.

Jer, mi ne govorimo uprazno – rezultati našeg rada stoje iza nas!
Pročitajte još i: Profesionalno sanitarno održavanje komercijalnih zgrada >>

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.