Dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim prostorima jedna je od uobičajenih procedura koja se sprovodi u okviru generalnog održavanja higijene. Tapacirani delovi mobilijara (fotelje, stolice, sofe, klupe) u kancelarijama, čekaonicama u ordinacijama i salonima, ustanovama i hotelskim lobijima, veoma su podložni prljanju.
To je stoga što službene i javne prostorije imaju znatno veću posetu i stepen korišćenja nego privatne. Zato je sasvim logično što potrebuju češće mašinsko čišćenje i dezinfekciju. Ovo se posebno odnosi na madrace u hotelskim sobama, koji u svakom trenutku moraju zadovoljavati najviše higijenske standarde.
Pročitajte još i: Šta je sindrom bolesnih zgrada i da li je prisutan kod vaših zaposlenih? >>
Zbog čega je važno sprovoditi redovno dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim prostorima?
S obzirom na veliku prometnost i dodirivanje (pogotovo naslona i odmorišta za ruke), tapacirung u poslovnim objektima je veoma podložan prljanju, skupljanju alergena, habanju i cepanju.
Ukoliko se pranje ne sprovodi redovno, malo ko će želeti da sedi na nameštaju prekrivenom prašinom, masnoćom, flekama i mrvicama hrane. Odnosno na onom, zaključiće posetioci, koji je video i bolje dane. Neodržavan nameštaj ne samo da deluje neuredno i odbojno, već narušava i celokupnu estetiku i atraktivnost enterijera. I, što je najvažnije, u korisnicima razvija bojazan da bi se mogli zaraziti ili imati alergijske reakcije na prašinu, grinje i druge alergene.
Ovi nepovoljni utisci će sigurno dovesti do smanjenja poseta klijenata, što će se direktno negativno odraziti na poslovanje.
Naročito u objektima koji zahtevaju izrazit nivo higijene (zdravstvene ustanove, saloni lepote, restorani, hoteli i dr.). Dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim prostorima doprinosi njegovoj dugovečnosti i ima neposredno povoljno dejstvo na budžet.
To znači da se troškovi presvlačenja (zamene tapacirunga) odlažu za nekoliko godina i da se novac može investirati u druge vidove poboljšanja korisničkog iskustva.
Pročitajte još i: Redovnim čišćenjem zgrada do veće produktivnosti kompanije >>
Višestruke beneficije profesionalnog održavanja čistoće službenog mobilijara
Uz stručne i ispravne procedure čišćenja, nameštaj u službenim objektima može zaista dugo trajati i izgledati upečatljivo. Kompanija Invekta to pouzdano zna jer ovu i druge usluge održavanja higijene poslovnih objekata pruža već dve decenije. I to na nivou cele Srbije, a ne samo u Beogradu.
Dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim objektima naši vrsni higijeničari sprovode metodama koje se razlikuju od konvencionalnih, primenjivih u kućnim uslovima. Kvalifikovani za rad na industrijskim mašinama i sa profesionalnim hemikalijama, ovaj zadatak izvršavaju maksimalno delotvorno, kvalitetno i brzo.
Prilagođavajući termin čišćenja radnom kalendaru klijenta, štede njegovo vreme i novac i ne remete uobičajeno poslovanje u datom objektu. Tako, na primer, ukoliko se čišćenje nameštaja obavi uveče, već ujutru je potpuno suv, na njemu se može sedeti i radni proces se može uredno nastaviti.
Pročitajte još i: Pranje hotelskih dušeka – Primarna obaveza smeštajnih jedinica >>
Čime Invekta vrši dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim prostorima?
Za dubinsko čišćenje presvučenog nameštaja koristimo moderni industrijski uređaj renomiranog svetskog proizvođača Cleanfix. Ovaj 3 u 1 aparat velike snage i izuzetnih sanitarnih performansi pouzdano je sredstvo u postizanju najviše čistoće. On ima trostruku funkciju: ispušta vodu, pere mebl i, na kraju, usisava višak vode. Zbog toga se na Cleanfix godinama oslanjamo s punim poverenjem.
Od podjednakog značaja su i hemijski rastvori namenjeni pojedinačnim vrstama nameštaja, mebl-štofovima i meri uprljanosti. Kako bi se postigli najbolji rezultati, hemikalije se doziraju u pravilnoj meri i ostavljaju da deluju tačno određeno vreme.
Etape sanitarnog tretmana
Ono što je zajedničko u čišćenju raznolikih vrsta tapaciranog nameštaja jesu faze u higijenskom zbrinjavanju:
- procena tipa nameštaja, tapacirunga, nivoa zaprljanosti i problematičnih područja;
- dubinsko usisavanje prašine i mikroorganizama;
- hemijsko tretiranje i uklanjanje fleka, ulepljenih žvakaćih guma i hrane (natapanje tkanine sredstvom za tvrdokorne mrlje i utrljavanje filcom radi najdubljeg prodiranja);
- nanošenje šampona;
- pranje industrijskom mašinom;
- usisavanje viška vode;
- dezinfekcija;
- dezodorisanje po želji klijenta.
Protokol profesionalnog čišćenja komercijalnih presvlaka podrazumeva najpre detektovanje vrste tkanine. Potom, stepena zaprljanja i evidentiranje fleka.
Jer, na različitim tipovima materijala se ne primenjuju ista hemijska sredstva, alati, modusi rada mašine i metode pranja i čišćenja. Dakle, različito se tretiraju akril i pamuk, svilena mikrovlakna i somot, skaj i glatka / brušena koža.
Koža je, na primer, posebno zahtevna i potrebno je koristiti specijalan balzam koji pomaže uklanjanju prljavštine, uz istovremeno zadržavanje njene mekoće i čuvanje od pucanja. Isto tako, koriste se četke i sunđeri za čišćenje kože, kao i krpe i rukavice za poliranje. Navedena pomoćna sredstva su posebno dizajnirana s obzirom na jedinstvenu strukturu i teksturu ovog prirodnog materijala.
Pročitajte još i: Kako se vrši stručno, mašinsko pranje itisona u prostorijama za rad? >>
Čemu posebnu pažnju posvećuju naši čistači pri higijenskoj obradi nameštaja?
Invektino osoblje je kvalifikovano i bogato iskustvom u čišćenju presvučenog nameštaja u poslovnim ambijentima i dušeka u hotelima. Čak i tapaciranih vrata! Zbog toga ne pravi greške po pitanju adekvatnog pristupa svakoj vrsti materijala ponaosob. Tako, na primer, ako deklaracija ukazuje na pogodnost materijala za pranje, naši tehničari su ipak oprezni jer ne žele da dati predmet izlože prekomernoj vlazi.
Bilo da čiste kauče i garniture u lekarskim ordinacijama, predvorjima hotela ili poslovnih zgrada, sedišta i naslone stolica u konferencijskim salama ili hotelske madrace, primenjuju odgovarajuću opremu.
Zato su maksimalno efikasni u uklanjanju naslaga prljavštine i mrlja, kao i u dezinfekciji. I to bez nepotrebnog kapanja, stvaranja fleka i preteranog kvašenja tapacirunga.
Pročitajte još i: Šta podrazumeva profesionalno čišćenje hotela? >>
Zašto da tako odgovoran posao kao što je održavanje poslovnog objekta poverite Invekti?
Tokom dvodecenijskog rada na različitim projektima u okviru facility management-a, stekli smo značajan kredibilitet. Naš recept za uspeh je vrlo jednostavan i transparentan: edukovano i posvećeno osoblje, profesionalne mašine i alati, kao i poštovanje dogovorenih rokova.
Sa našom svesrdnom pomoći, dobićete čist i uredan radni prostor, pun svežine, kojim ćete posetiocima, pacijentima, biznis-partnerima i investitorima ostaviti sliku profesionalnosti.
Uz ostale usluge koje nudimo, vaš poslovni objekat će biti uvek funkcionalan, a eksterijer i enterijer izvanredno čisti. Pošaljite nam upit ili nas pozovite bilo kog radnog dana, 8–16 č., na +381 64 70 595 39, i ponudićemo vam servisni paket savršeno komplementaran vašem biznisu.
0 Komentara