Tehničko održavanje poslovnih objekata nalazi se pod okriljem facility usluga, odnosno menadžmenta biznis-objekata. Ova vrsta održavanja obuhvata svaki tehnički zadatak neophodan za obezbeđenje optimalnog rada, kvaliteta i bezbednosti u fizičko-tehničkom sektoru organizacije.
Tehničko održavanje poslovnih objekata – Tipovi i karakteristike
Glavna podela tehničkog održavanja poslovnih objekata se vrši prema njegovoj funkciji, pa tako postoje dve kategorije:
- preventivno;
- korektivno.
Rad na prevenciji tehničkih smetnji spada u primarnu i profilaktičku delatnost, čiji je cilj preventivno održavanje i predupređenje nastanka problema.
Korektivna funkcija podrazumeva rad na otklanjanju već nastalih zastoja ili kvarova.
Obe ove delatnosti su, svaka sa svoje strane, veoma bitne za nesmetan rad određenih sektora u poslovnom objektu, ali i za radni proces kao celovit sistem.
Zbog poštovanja zakonskih obaveza, perodično se sprovodi inspekcija celokupne tehničke opreme. Ona je potrebna i sa aspekta osiguranja njenog dužeg radnog ciklusa i smanjenja rizika od nepredviđenih zastoja.
Pročitajte još i: Budućnost održavanja poslovnih objekata >>
Koje strukture uključuje tehničko održavanje koje Invekta izvodi?
Poslovi tehničkog upravljanja mogu obuhvatiti brojne kategorije: od građevinske infrastrukture, preko sistema zgrade i kruga oko nje, do tehničke opreme. Zbog toga se tehničko održavanje poslovnih objekata s pravom smatra sigurnosnim održavanjem.
Invekta svojim klijentima nudi usluge tehničkog održavanja poslovnih objekata koje podrazumevaju tzv. lakši (eng. soft) deo facility management-a:
- manje termo, elektro, hidro i telekomunikacione popravke i nabavka delova (regulacija temperaturnih senzora, zamena sijalica i lustera, osigurača, prekidača i utičnica, servis EXIT panik-lampi; popravka creva i sifona u toaletnim i kuhinjskim prostorijama, popravka interfona i alarma u liftovima i sl.);
- održavanje HVAC sistema (grejanje, ventilacija, klimatizacija);
- organizacija i nadgledanje servisa liftova;
- rutinsko testiranje protivpožarnih aparata i evidencija kontrolne inspekcije;
- montiranje i servisiranje kancelarijskog mobilijara (stolova, stolica, zamena točkića, šarki i ručica na prozorima, fiokama i vratima, uklanjanje pregradnih panela, trasiranje i obeleževanje podova i sl.);
- pružanje bezbednosnih smernica u cilju sprečavanja akcidenata i dr.
Pri ispunjavanju bilo kog od navedenih zadataka, naše specijalizovano tehničko osoblje primenjuje standardne procedure, najkvalitetnije alate i iskustva iz svoje višegodišnje prakse.
Tako će najpre identifikovati i proceniti smetnju na instalacijama i komponentama ako je došlo do pojave tehničke smetnje i prekida radnog toka. Potom će se brzo i efikasno pobrinuti za dati problem i u najskorijem roku uspostaviti ponovno funkcionisanje određenog segmenta.
Primenjujući adekvatne mere, preduzeće sve kako se isti problemi (naročito kritični) ne bi ponavljali i uzrokovali veće i kompleksnije.
Invektini menadžeri i vodeći tehničari održavanja su klijentu na usluzi 24 / 7, 365 dana u godini. Osim toga, oni će posle izvršenih popravki izvršiti tehničku reviziju objekta kako bi se postarali da je sve ispravno i apsolutno bezbedno. Samo na taj način će biti osigurana dalja eksploatacija opreme i izvučen maksimum iz infrastrukture biznis-objekta.
Pročitajte još i: Čišćenje solarnih panela na fabrikama i halama znači veću energetsku snagu! >>
Da li veće popravke u komercijalnim zgradama spadaju u naš delokrug?
Ukoliko u objektu nastupe ozbiljni kvarovi ili havarije, poput velikog pucanja vodovodnih cevi, izlivanja kanalizacije i akcidenata na elektromreži, naš menadžment tim će angažovati nadležne službe.
Predstavnici specijalizovanih preduzeća za svaki od ovih problema će izaći na lice mesta i, u prisustvu menadžera Invekte, izvršiti sve neophodne popravke. Na taj način, klijent je apsolutno rasterećen u pogledu dodatnog angažovanja i brige oko operativnih procedura. Jer, čitavu optimizaciju može prepustiti nama.
Pročitajte još i: Agencije za čišćenje Beograd – Posrednici između vas i perfektno čistog prostora u kom radite >>
Tehničko održavanje poslovnih objekata i softver za upravljanje
Softverski menadžment održavanja preduzeća, koji smo prvi na ovim prostorima počeli da primenjujemo, podigao je facility servis na potpuno drugačiji nivo. Uvođenjem ovog IT-rešenja poslednje generacije, olakšali smo praćenje svih radnih etapa u realnom vremenu.
Kompjuterski podržanim upravljanjem, značajno smo unapredili i simplificirali sopstveno rukovođenje procesima rada. Pored toga, implementacijom ovog softvera pomogli smo i klijentima da smanje poslovne rizike i rashode, a povećaju produktivnost.
Ova moderna softverska solucija za održavanje poslovnih zgrada definitivno sve čini lakšim, efikasnijim i – rentabilnijim.
Budući da u svakodnevnom radu na održavanju brojnih poslovnih objekata širom Srbije primenjujemo upravo pomenuti softver, pouzdano znamo sve njegove performanse i rezultate.
Ukoliko je vašem preduzeću potrebno tehničko održavanje ili bilo koja od drugih usluga kompanije Invekta, budite slobodni da zakažete sastanak. Pojedinačni ili integrisani, naši facility servisni moduli će podržati vašu firmu u onim tačkama u kojima je to najpotrebnije.
Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem! >>
0 Komentara
Povratna veza/Povratni ping