Čišćenje aerodroma i stanica (autobuskih i železničkih), kao veoma prometnih mesta, obavezno je sa aspekta zaštite javnog zdravlja. Posebno u kriznim periodima (pandemija), kada je klinička čistoća prioritet u preveniranju infekcija.
Kvalitetno i kontinuirano održavanje higijene prostora koji služe za transport putnika nesumnjivo doprinosi uverenju o bezbednosti tranzitnih objekata, kao i o odgovornosti nadležnih organa.
Jer, upravljanje aerodromskim i staničnim objektima nalaže stalnu budnost u pogledu potvrde higijene i kvaliteta usluga.
Pročitajte još i: Higijensko održavanje bolnica i domova zdravlja – Naš doprinos zdravstvenoj nezi >>
Čišćenje aerodroma i stanica – Kako dobiti vrhunsku uslugu po ekonomičnoj ceni?
Prosto: angažovanjem outsourcing profesionalaca – bogate prakse, obučenih za rad na industrijskim mašinama za čišćenje komercijalnih prostora i visprenih da za optimalno vreme očiste svaki ugao.
Koordinacija i usaglašenost poslova čišćenja (higijeničari mašinisti za podove, higijeničari za druge delove putnog objekta) stvoriće ambijent koji je usklađen sa najvišim standardima čistoće. Invekta nastoji da razume potrebe jedinstvene za svaki aerodrom ili stanicu i da pruži posebno adaptirana rešenja održavanja. Naš fokus je na adekvatnosti i kvalitetu usluge, te svoje ponude formiramo tek nakon podrobnog razmatranja svih osobina objekta i željenih aktivnosti.
Pri formiranju poslovne ponude, u obzir obavezno uzimamo budžet klijenta da bismo izneli najekonomičniju cenu, koja ipak neće biti nauštrb kvaliteta našeg servisa.
Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>
Koje prostorije i površine higijenski tretiramo?
Invektin stručan tim za procene evaluiraće plan sagledavajući potrebe, površinu i vrste prostorija koje treba održavati. To mogu biti:
- šalteri za čekiranje, informacije i kupovinu karata;
- linije bezbednosne / carinske kontrole, odnosno prolaska na autobuski peron;
- aerodromski lobiji;
- spoljašnje / unutrašnje čekaonice;
- hodnici;
- statična / pokretna stepeništa (eskalatori);
- gelenderi;
- staklene površine (prozori, ogledala, vrata, paneli, izlozi);
- liftovi;
- terminali i peroni;
- mobilne pasarele (tuneli za ukrcavanje putnika u avion);
- saloni i fud-korneri (restorani, kafe-barovi);
- toaleti;
- prodavnice;
- apoteke;
- prostorije i mobilne trake za preuzimanje prtljaga i dr.
Po želji avio-kompanije, odnosno uprave železničke / autobuske stanice za međugradski i međunarodni saobraćaj, procenom mogu biti obuhvaćene i spoljašnje jedinice. U njih spadaju:
- dolazni i odlazni peroni;
- avionski terminali za ukrcavanje i iskrcavanje putnika;
- piste za sletanje i poletanje (redovno čišćenje i uklanjanje snega);
- kontrolni tornjevi.
Usluga čišćenja se može odnositi i na:
- prilaze transportnim stanicama i izlazne jedinice;
- parkinge i garaže;
- fasade (staklene ili od drugih materijala);
- prostorije za čuvanje izgubljenog prtljaga;
- tehničke prostorije;
- kancelarije službenikâ.
Pročitajte još i: Mašinsko pranje tvrdih podova u rukama profesionalaca! >>
Dok se transportne luke čiste, intenzivna pažnja se istovremeno usmerava na održavanje higijene aviona, autobusa i vozova
Da bi putnici, u najmanju ruku, imali ugodno putovanje, ali, najvažnije, da njihovo zdravlje ne bi bilo ugroženo, sva javna putna vozila moraju se svakodnevno i pravilno čistiti.
S obzirom na to da su sedišta, ležaji u spavaćim kolima, kabine i kupei, pregrade za prtljag, rukonasloni, ručice na vratima i pultovi za hranu neprestano izloženi dodirivanju i prljanju, oni se obavezno dezinfikuju.
To naročito važi za toaletne prostorije, koje su leglo mikroba i bacila. Pored čišćenja i dezinfekcije, u njima se (na dnevnoj bazi, višekratno) dopunjuju dispenzeri za ubruse i dozatori za tečni sapun / dezinficijense.
Pročitajte još i: Papirna konfekcija – Obavezni repromaterijal za preduzeća >>
Tapacirana sedišta i ležaji u spavaćim kolima dubinski se peru industrijskim mašinama sa ogromnom usisnom i perućom moći, koje uz to poseduju i snažne sušače. Zahvaljujući njima, mebl postaje veoma brzo suv i spreman za naredno putovanje. Ako se pak radi o kožnim sedištima, ona se pažljivo tretiraju specijalnim sredstvima za čišćenje, negu i zaštitu ove vrste tapacirunga.
Prolazi između sedišta se čiste, mopiraju i tretiraju odgovarajućim hemikalijama kako bi sve naslage nečistoće bile uklonjene, a podovi ostali besprekorno usisani / ispolirani. Jednostavno, uredni i bezbedni.
Posebna oblast čišćenja se odnosi na spoljašnjost transportne flote (aviona, autobusa i vozova). Pogotovo ako su karoserija i prozori vandalizovani, tj. išarani auto-sprejevima (što je sa vozovima čest slučaj).
Pročitajte još i: Čišćenje i dezinfekcija poslovnih objekata – Deo naše ekspertize >>
Vrste i tehnike čišćenja kojima pribegavamo kada održavamo higijenu aerodroma, stanica i vozila za prevoz putnika
Čišćenje aerodroma i stanica uključuje spoljašnje i unutrašnje tretiranje svih površina (uključujući i blisko okruženje), a podrazumeva mašinski i ručni tretman, dnevni i(li) generalni. Sve u zavisnosti od tipa površine, njenog položaja, veličine i materijala od kog je izrađena.
Pranje podova sprovodimo industrijskim mašinama i hemikalijama nemačkih i drugih proverenih proizvođača, odabranim prema karakteristikama tvrde podne obloge. To znači da se isto ne tretiraju sjajne, mermerne površine (kakve su obično u holovima aerodroma), koje zahtevaju finalnu polituru, i mat teraco podnice na železničkim stanicama.
Naši iskusni higijeničari mašinisti dobro znaju koji tip mašine treba da koriste, sa koliko obrtaja, koje četke, filceve i hemikalije. Obučeni su da rade na svim tipovima površi i shodno svakoj od njih biraju najefektivniji način čišćenja, bez uzrokovanja štete.
Sva stakla (unutrašnja i spoljašnja) tretiraju se odgovarajućim deterdžentima i brisačima od mikrofibera i gume, sa teleskopskim produžetkom kako bi svaki milimetar bio obuhvaćen.
Posebna usluga koju pružamo našim (više)godišnjim korisnicima jeste čišćenje snega na prilaznicama aerodromu / stanici, pistama / terminalima / peronima i parkinzima.
Bogatim voznim parkom i pomoćnim alatima za uklanjanje snega, naša zimska služba je ekspeditivna i reaguje na prve snežne padavine da bi predupredila eventualne akcidente.
S obzirom na opasnost i nesagledive posledice koje mogu uzrokovati zaleđene površine za kretanje transportnih vozila, izuzetno je bitno misliti na vreme i bar nekoliko meseci pre zimske sezone angažovati službu za uklanjanje snega.
Pročitajte još i: U čijoj je nadležnosti čišćenje snega oko poslovnih objekata? >>
Koja je dinamika poželjna kada je u pitanju čišćenje aerodroma i stanica?
Da bi transportne luke i objekti uvek bili izvrsno čisti, zdravstveno bezbedni i estetski ugodni za korisnike, čišćenje određenih delova bi trebalo sprovoditi na dnevnom nivou.
Zone koje se najviše koriste i prljaju su, sasvim logično, podovi i nusprostorije. Zbog toga su na njihovom održavanju neprestano angažovani higijeničari i higijeničarke ne samo zbog kontinuiteta higijene, nego i da bi brzo delovali u iznenadnim momentima.
Takve su, na primer, situacije u kojima dolazi do prolivanja veće količine tečnosti, kada pod postaje opasno klizav. Brzim uklanjanjem tekućine i sušenjem poda, uz obavezno postavljanje znaka upozorenja, putnicima se osigurava bezbedan prolaz i izbegavaju povrede.
Pročitajte još i: Održavanje higijene marketa – Redovno i u kriznim situacijama >>
Još u nečemu vam Invekta može pomoći da poboljšate korisničko iskustvo!
Osim pobrojanih usluga, naša firma može značajno doprineti izgradnji pozitivnog imidža avionske, autobuske ili železničke kompanije. Tzv. front i back office uslugama podrške, poboljšavamo vašu responzivnost na sve zahteve putnikâ (on-site i on-line)
Uz to, doprinosimo i boljem funkcionisanju transportne luke „iza kulisa”. Eksterno osoblje koje za vas angažujemo bavi se poslovnom korespondencijom (odgovora na mejlove i upite), izvršava kurirske zadatke, evidentira / štampa / fotokopira / konvertuje dokumenta i dr.
Profesionalno, ljubazno i predusretljivo, idealno je i za direktnu komunikaciju i pomoć putnicima na šalterima informacija.
Pročitajte još i: Usluge podrške preduzećima i ustanovama kada je najpotrebnije >>
Želite da znate kako smo modernizovali čišćenje aerodroma i stanica?
Prvi korak u obezbeđenju najboljih higijeničara i drugog osoblja sprovodi Invektin HR sektor. Iz bogate baze radnika (koja broji više od 400 lica), odabira one koji će na najbolji način izaći u susret posebnim potrebama klijenta.
Pomoću specijalnog softvera za upravljanje održavanjem poslovnih objekata, u svakom trenutku, 24 sata dnevno, pratimo rad na terenu. Ovo moderno tehnološko rešenje omogućava higijeničarima da se preko QR-koda najpre čekiraju, a potom dobiju spisak zadataka po prostorijama. Na taj način se evidentiraju na radnom mestu, a naši menadžeri kontrole proveravaju ispunjenost radnih naloga. Monitoring se vrši na dva načina: online (kroz pomenuti softver) i direktnom opservacijom u samom objektu.
Zahvaljujući ovakvom postupanju, naši timovi su ekspeditivni, a klijenti zadovoljni. Ukoliko želite da se i sami uverite u kvalitet našeg rada, javite nam se pisanim ili usmenim putem: office@invekta.rs / +381 64 70 595 39.
Odgovorićemo na sva vaša pitanja i ponuditi vam usluge koje će unaprediti funkcionisanje vašeg centra za prevoz putnikâ. I, učiniti ga zaista prvoklasnim – za svetski ugled!
Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata pomoću softvera >>
0 Komentara