Facility management (fasiliti menadžment, FM) dobro je poznat termin kojim se označava upravljanje održavanjem komercijalnih objekata i pripadajućih infrastruktura.
Kada se na ovaj način definiše, facility management zvuči prilično jednostavno. Međutim, ovu privrednu delatnost sačinjava skup aktivnosti koje zahtevaju visoku profilisanost zaposlenih i perfektnu organizaciju.
Pročitajte još i: Održavanje čistoće poslovnog prostora – Težak izazov ili rutinski posao? >>
U čemu se očituje kompleksnost facility management-a?
Na početku bi trebalo reći da je facility management uvek okrenut ljudima. S jedne strane, omogućava funkcionalnost i efikasnost izgrađenih objekata ukupnošću svog delovanja. Sa druge, čvrsto stoji na stanovištu potrebe osiguranja bezbednosti, zdravlja i udobnosti svih koji u objektima obitavaju iz bilo kojeg razloga i u bilo kom periodu.
Kada se misli na prostore namenjene poslovnom ili javnom korišćenju, boravak u njima može biti svakodnevan i dugotrajan (zaposleni) i povremen i kratkotrajan (posetioci).
S obzirom na to da se u prvom redu misli na zdravstvenu blagodet svih prisutnih, to najveći procenat facility management-a odlazi na održavanje higijene (60 %).
Polazeći od ove, primarne aktivnosti, rangiraćemo i sve druge koje ulaze u delokrug FM-a, kojima se Invekta inače bavi:
- održavanje higijene;
- tehničko održavanje (uključujući i HVAC sistem);
- obezbeđenje;
- usluge podrške;
- održavanje zelenila;
- zimska služba;
- papirna konfekcija.
Održavanje higijene
Održavanje higijene je samo po sebi slojevito i integriše sledeće podvrste sanitarnih tretmana komercijalnih prostora:
- dnevno čišćenje;
- čišćenje staklenih površina;
- generalno čišćenje;
- mašinsko čišćenje nameštaja;
- mašinsko pranje itisona;
- mašinsko pranje tvrdih podova;
- mašinsko poliranje tvrdih podova.
Prostor svojom svrhom, veličinom i frekventnošću ljudi određuje koje vrste čišćenja i u kom obimu / intervalima će mu biti neophodne. Npr., mašinskom pogonu će biti potrebno redovno mašinsko pranje tvrdih podova, dok će kancelarija potrebovati periodično dubinsko čišćenje nameštaja i itisona.
Ipak, postoji nešto što je zajedničko svim objektima u kojima se odvija neko poslovanje, a to je tehničko održavanje i nabavka papirne konfekcije, sapuna i dezinficijenasa. Sa njima, naravno, i profesionalnih dispenzera.
Pročitajte još i: Papirna konfekcija – Obavezni higijenski repromaterijal za preduzeća >>
Kome je neophodan facility management servis?
Vašem preduzeću. Ukoliko spada u kategoriju srednjih ili velikih.
Delatnost kojom se ono bavi za naše fasiliti menadžere od značaja je samo u pogledu pripreme i sprovođenja adekvatnog plana rada. Dakle, možete imati fabriku auto ili avio-delova, pogon za preradu mesa, magacin ili kancelarijsku zgradu sa dve stotine prostorija. Naše je da čujemo vaše potrebe i sagledamo strukturne karakteristike objekta (ili više njih). I, nakon toga, iznesemo jedinstvenu ponudu koja će najbolje odgovarati vašem biznisu.
Invektino upravljanje komercijalnim i drugim korporativnim objektima organizovano je tako da objedini ljude i prostor u kom obavljaju neku delatnost, odnosno radne procese unutar njega. Cilj koji ovim želimo postići jeste poboljšanje kvaliteta rada i produktivnosti poslovanja naših korporativnih klijenata.
Svesrdnim zalaganjem fasiliti-menadžera, sistemi kojima rukovodimo u održavanju radnih prostora funkcionišu optimalno. Od prostorija u kojima se vrši proizvodnja ili prodaja, preko upravnih kancelarija i hodnika, do parkinga i zelenila. A, poznato je da postojani kvalitet i revnost osiguravaju poslovni razvoj i kontinuitet.
Tako učestvujemo u ostvarenju strateškog plana klijenta i finansijskim rezultatima njegove organizacije. Tome treba dodati i redovnu podršku produktivnosti i operativnoj efikasnosti, menadžment rizikom i redukciju nepovoljnog ekološkog uticaja.
To znamo jer je koordinacija facility management servisima naša specijalnost već dve decenije.
Pročitajte još i: Održavanje objekata za maksimalnu produktivnost i uspeh u svakoj branši >>
Po čemu se Invektine usluge izdvajaju i zašto su relevantne za srednje i velike biznise?
Karakterističnost našeg rada ogleda se u nekoliko činilaca:
- kompetentnost;
- brojnost stručnih zaposlenih;
- mašinsko-tehnička opremljenost;
- održiv kvalitet;
- poštovanje ISO standarda;
- postupanje u okviru zadatih rokova;
- spremnost na reagovanje u hitnim, vanrednim situacijama;
- ispunjenje ugovorenih usluga.
Ono što naše poslovanje čini posebno efikasnim jeste softversko upravljanje svim procesima i etapama održavanja objekata.
Ako ste zainteresovani za poslovnu saradnju sa Invektom, pozovite nas ili nam pošaljite upit za ponudu. A, mi ćemo se pobrinuti da obezbedimo radno okruženje u vašoj kompaniji koje je usmereno na zdravlje, punu angažovanost i radni učinak.
Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata pomoću softvera >>
0 Komentara