Održavanje čistoće tržnih centara spolja i iznutra – Od plafona do poda!

Početna 5 Čišćenje poslovnih prostora 5 Održavanje čistoće tržnih centara spolja i iznutra – Od plafona do poda!
0
(0)

Održavanje higijene tržnih centara (ili robnih kuća, kako su se nekada zvali) spada u primarni deo opšteg održavanja objekta. U Srbiji se podižu sve veći šoping molovi, koji se prostiru na više spratova i koji se mere hiljadama kvadratnih metara.

Hiljadama se meri i broj dnevnih, odnosno nedeljnih posetilaca (u zavisnosti od lokacije i sadržaja). Zbog toga traženje profesionalne pomoći u čišćenju ovih modernih tržnica ne može biti diskutabilno. Samo profesionalne službe mogu pravovremeno odgovoriti na sve sanitarne zahteve i obezbediti maksimalnu čistoću svakoga dana.

Pročitajte još i: Kad Invekta glanca, stakla u vašoj firmi se cakle! >>

„Najvažnija je prodaja – valjano održavanje higijene tržnih centara i nije toliko bitno!”

Smisao veletrgovine zaista jeste plasiranje proizvoda radi njihove prodaje. Tu nema spora. Međutim, postoje i dodatni faktori koji deluju na percepciju potencijalnih kupaca i ostvarenje konverzije, odnosno pretvaranje istih u realne kupce.

Čist i uredan šoping mol služi za dobrodošlicu i na više načina se pozitivno odražava na buduće mušterije (još jedan od naših pomalo zaboravljenih i arhaičnih naziva!).

Prvo, uliva im poverenje u zdravstvenu bezbednost i čini da se osećaju sigurno dok u njemu borave sa svojom porodicom i prijateljima. Što je ambijent čistiji i svežiji, njihovo iskustvo je bolje, zabava je veća i pre će se odlučiti na ponovnu posetu.

Drugo, šalje im implicitnu poruku da, ako se o čistoći prostora adekvatno stara, onda je evidentna i ažurnost u pogledu dinamike praćenja trendova i ponude najnovije robe. A, danas svako voli da pazari najnoviji model mobilnog telefona, televizora, laptopa, patika… Čak i kad mu nije bio u prvobitnom planu!

Recipročnost je i više nego očita, saglasićete se.

I moramo vam reći: baš ovako izgleda savršeni, permanentni CTA (eng. call to action) – poziv na akciju (čitajte: kupovinu). I to bez reklame!
Pročitajte još i: Da li je prostor u kom radite zreo za generalno čišćenje >>

Na koji način vas Invekta podržava na putu ka vodećoj trgovačkoj poziciji?

Nećemo ulaziti u strateške planove koji se tiču same trgovine i marketinga. Ali, možemo vam predočiti u čemu se na nas možete osloniti kada je u pitanju održavanje higijene tržnih centara.

Opremljeni najsavremenijim mašinama za čišćenje, spretni i okretni, pružićemo vam sve usluge sanitarnog tretmana celokupnog prostora (enterijera i eksterijera):

održavanje čistoće tržnih centara invekta 2

Foto: Freepik

Pročitajte još i: Održavanje čistoće poslovnog prostora – Težak izazov ili rutinski posao? >>

Kako izgleda održavanje higijene tržnih centara kad mi uzmemo stvar u svoje ruke?

Stručnom i uvežbanom oku naših higijeničara ništa ne može promaći:

  • podovi, otirači i zidovi ulaznih / izlaznih reona;
  • stakla i ručke na glavnim vratima (standardnim, kliznim i rotacionim);
  • podovi i plafoni u svim delovima objekta;
  • staklene površine (prozori, izlozi, paneli, fasada);
  • stepeništa (statična i pokretna – eskalatori);
  • gelenderi, staklene ograde i inoks zidni zaštitnici;
  • rotogelenderi i aluminijumske ograde na eskalatorima;
  • liftovi (vrata, podovi, ogledala, rukodržači / zaštitnici zidova, komandne table);
  • informativni displeji sa mapom tržnog centra;
  • kante sa smećem;
  • sofe i klupe na hodnicima;
  • terase (podne površine, ograde);
  • fud korneri (otvoreni restorani, obično na poslednjem spratu);
  • toaleti (vrata i ručke / kvake na kabinama, sanitarije, slavine, podovi, ogledala, dugmad na vodokotlićima).
održavanje čistoće tržnih centara invekta 3

Foto: Freepik

Posle čišćenja, obavezna je dezinfekcija svih taktilnih površina kako bi bio obezbeđen najviši stepen sanitarne ispravnosti i zdravstvene bezbednosti.

Pročitajte još i: Higijensko održavanje bolnica i domova zdravlja – Naš doprinos zdravstvenoj nezi >>

Ako tržni centri rade veći deo dana, kada ih čistimo?

Higijeničari kompanije Invekta rade u tri smene da bi propratili sve dnevne zahteve komercijalnog objekta. Raspored sanitarnih radnji je sledeći:

  • prostor ispred i oko tržnih centara čisti se pre otvaranja (6–10 č.);
  • parkinzi i garaže se održavaju u noćnoj smeni, po zatvaranju šoping-mola i uklanjanju svih vozila (22–6 č.);
  • čišćenje enterijera tržnog centra je kontinuirano, u tri smene (0–24 č.).

Temeljno, finalno čišćenje tvrdih podnih obloga unutar prostora i na terasama vrši se mašinama i mopovima tokom noći, kada centar napuste kupci i zaposleni. U kišnim / snežnim uslovima, kada postoji veća opasnost od kvašenja, prljanja i klizanja, onda naše službe deluju pojačano – i tokom radnog vremena trgovinske kuće.

Održavanje higijene tržnih centara obavezno obuhvata višekratno svakodnevno čišćenje i dezinfekciju nus-prostorija: muških i ženskih toaleta (s posebnim naglaskom na pultove za presvlačenje odojčadi i sve kontaktne površine).

Uklanjanje nečistoća i bakterija iz toaletnih prostorija, ali i iz kornera za obedovanje, obavlja se vrlo temeljno radi postizanja maksimalne bezbednosti po zdravlje ljudi.

Pročitajte još i: Izvanredno čiste ruke uz profesionalne dozatore za sapun i dezinficijense >>
održavanje čistoće tržnih centara invekta 4

Foto: Freepik, 4045

Noćno čišćenje je strogo rezervisano za garaže, odnosno parkinge. Veoma smo ekspeditivni kada je u pitanju: skupljanje tvrdog otpada, mašinsko pranje voznih površina i uklanjanje masnih fleka od auto-ulja, odnosno tragova guma.

Sutradan, prve radnike i posetioce dočekuje čist i umiven prostor za privremeno čuvanje vozila, a samo ako je takav oni će imati poverenja da svoj automobil u njemu ostave dok obavljaju radne zadatke ili kupovinu.

Pročitajte još i: Mašinsko čišćenje javnih garaža i parkinga >> 

Koje industrijske mašine i sanitarna sredstva primenjujemo?

Već godinama se u poslovima sanitizacije oslanjamo na najbolje profesionalne mašine poznatih svetskih prozvođača: Wirbel, Hako, Taski Aero, Kärcher i dr. Gurajuće ili vozne – biramo one mašine za pranje, odnosno poliranje tvrdih podova prema vrsti materijala od kojeg su izrađeni (keramika, beton, teraco, asfalt i sl.).

A, pre pranja i poliranja, ukoliko se na podu nalaze ostaci skorelog blata sa obuće ili neke druge čvrste materije (kamenčići, zemlja, mrve), usisavanje predstavlja prvu fazu u čišćenju.

Što se hemikalija tiče, koristimo odgovarajuću za svaku vrstu površine: staklo, drvo / ivericu, metal / inox, pleksiglas, alubond, keramiku, beton, tekstil / kožu i dr., a sve sa ciljem adekvatnog uklanjanja nečistoća, dezinfekcije i zaštite od oštećenja.

U širokoj lepezi sanitarnih tečnosti kojima se služimo, nalaze se italijanski, engleski, nemački i drugi kvalitetni proizvodi. Doziranje se izvodi stručno i propisno, u skladu sa ISO standardima i najvišim zahtevima higijene. S posebnim akcentom na otklanjanje rizika od alergija ili respiratornih problema posetilaca objekta.

Pročitajte još i: Dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim i javnim prostorima >>

Po čemu se izdvajamo?

Osim po kvalitetu usluge, visokoj odgovornosti prema radnim zadacima i poslovičnoj tačnosti, Invekta je poznata po full-service konceptu poslovanja.

Klijenti od nas, dakle, mogu očekivati podršku u svim gore pobrojanim uslugama, ali i u još nekim, koje potrebuju velike, moderne građevine. To su:

Međutim, ono što nas čini baš specifičnim jeste činjenica da smo među prvima u Republici Srbiji i regionu počeli sa primenom najsavremenijeg fasiliti menadžment softvera.

Ako želite da saznate kako vam on može pomoći da higijenu svog tržnog centra podignete na jedan zavidno progresivniji nivo i konkurenciju ostavite iza sebe, pozovite nas. Jer, softver svojim klijentima ustupamo na korišćenje potpuno BESPLATNO.

Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata uz pomoć softvera >> 

 

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.