Održavanje higijene tržnih centara (ili robnih kuća, kako su se nekada zvali) spada u primarni deo opšteg održavanja objekta. U Srbiji se podižu sve veći šoping molovi, koji se prostiru na više spratova i koji se mere hiljadama kvadratnih metara.
Hiljadama se meri i broj dnevnih, odnosno nedeljnih posetilaca (u zavisnosti od lokacije i sadržaja). Zbog toga traženje profesionalne pomoći u čišćenju ovih modernih tržnica ne može biti diskutabilno. Samo profesionalne službe mogu pravovremeno odgovoriti na sve sanitarne zahteve i obezbediti maksimalnu čistoću svakoga dana.
Pročitajte još i: Kad Invekta glanca, stakla u vašoj firmi se cakle! >>
„Najvažnija je prodaja – valjano održavanje higijene tržnih centara i nije toliko bitno!”
Smisao veletrgovine zaista jeste plasiranje proizvoda radi njihove prodaje. Tu nema spora. Međutim, postoje i dodatni faktori koji deluju na percepciju potencijalnih kupaca i ostvarenje konverzije, odnosno pretvaranje istih u realne kupce.
Čist i uredan šoping mol služi za dobrodošlicu i na više načina se pozitivno odražava na buduće mušterije (još jedan od naših pomalo zaboravljenih i arhaičnih naziva!).
Prvo, uliva im poverenje u zdravstvenu bezbednost i čini da se osećaju sigurno dok u njemu borave sa svojom porodicom i prijateljima. Što je ambijent čistiji i svežiji, njihovo iskustvo je bolje, zabava je veća i pre će se odlučiti na ponovnu posetu.
Drugo, šalje im implicitnu poruku da, ako se o čistoći prostora adekvatno stara, onda je evidentna i ažurnost u pogledu dinamike praćenja trendova i ponude najnovije robe. A, danas svako voli da pazari najnoviji model mobilnog telefona, televizora, laptopa, patika… Čak i kad mu nije bio u prvobitnom planu!
Recipročnost je i više nego očita, saglasićete se.
I moramo vam reći: baš ovako izgleda savršeni, permanentni CTA (eng. call to action) – poziv na akciju (čitajte: kupovinu). I to bez reklame!
Pročitajte još i: Da li je prostor u kom radite zreo za generalno čišćenje >>
Na koji način vas Invekta podržava na putu ka vodećoj trgovačkoj poziciji?
Nećemo ulaziti u strateške planove koji se tiču same trgovine i marketinga. Ali, možemo vam predočiti u čemu se na nas možete osloniti kada je u pitanju održavanje higijene tržnih centara.
Opremljeni najsavremenijim mašinama za čišćenje, spretni i okretni, pružićemo vam sve usluge sanitarnog tretmana celokupnog prostora (enterijera i eksterijera):
- dnevno čišćenje;
- generalno čišćenje;
- čišćenje staklenih površina;
- čišćenje fasada (od stakla i drugih materijala);
- mašinsko pranje tvrdih podova;
- mašinsko poliranje tvrdih podova;
- mašinsko pranje itisona i nameštaja u kancelarijama;
- dezinfekciju;
- nabavku papirne konfekcije, dispenzera za ubruse i dozatora za sapun;
- tehničko održavanje;
- obezbeđenje;
- održavanje zelenila;
- front i back office usluge podrške;
- uklanjanje snega.
Pročitajte još i: Održavanje čistoće poslovnog prostora – Težak izazov ili rutinski posao? >>
Kako izgleda održavanje higijene tržnih centara kad mi uzmemo stvar u svoje ruke?
Stručnom i uvežbanom oku naših higijeničara ništa ne može promaći:
- podovi, otirači i zidovi ulaznih / izlaznih reona;
- stakla i ručke na glavnim vratima (standardnim, kliznim i rotacionim);
- podovi i plafoni u svim delovima objekta;
- staklene površine (prozori, izlozi, paneli, fasada);
- stepeništa (statična i pokretna – eskalatori);
- gelenderi, staklene ograde i inoks zidni zaštitnici;
- rotogelenderi i aluminijumske ograde na eskalatorima;
- liftovi (vrata, podovi, ogledala, rukodržači / zaštitnici zidova, komandne table);
- informativni displeji sa mapom tržnog centra;
- kante sa smećem;
- sofe i klupe na hodnicima;
- terase (podne površine, ograde);
- fud korneri (otvoreni restorani, obično na poslednjem spratu);
- toaleti (vrata i ručke / kvake na kabinama, sanitarije, slavine, podovi, ogledala, dugmad na vodokotlićima).
Posle čišćenja, obavezna je dezinfekcija svih taktilnih površina kako bi bio obezbeđen najviši stepen sanitarne ispravnosti i zdravstvene bezbednosti.
Pročitajte još i: Higijensko održavanje bolnica i domova zdravlja – Naš doprinos zdravstvenoj nezi >>
Ako tržni centri rade veći deo dana, kada ih čistimo?
Higijeničari kompanije Invekta rade u tri smene da bi propratili sve dnevne zahteve komercijalnog objekta. Raspored sanitarnih radnji je sledeći:
- prostor ispred i oko tržnih centara čisti se pre otvaranja (6–10 č.);
- parkinzi i garaže se održavaju u noćnoj smeni, po zatvaranju šoping-mola i uklanjanju svih vozila (22–6 č.);
- čišćenje enterijera tržnog centra je kontinuirano, u tri smene (0–24 č.).
Temeljno, finalno čišćenje tvrdih podnih obloga unutar prostora i na terasama vrši se mašinama i mopovima tokom noći, kada centar napuste kupci i zaposleni. U kišnim / snežnim uslovima, kada postoji veća opasnost od kvašenja, prljanja i klizanja, onda naše službe deluju pojačano – i tokom radnog vremena trgovinske kuće.
Održavanje higijene tržnih centara obavezno obuhvata višekratno svakodnevno čišćenje i dezinfekciju nus-prostorija: muških i ženskih toaleta (s posebnim naglaskom na pultove za presvlačenje odojčadi i sve kontaktne površine).
Uklanjanje nečistoća i bakterija iz toaletnih prostorija, ali i iz kornera za obedovanje, obavlja se vrlo temeljno radi postizanja maksimalne bezbednosti po zdravlje ljudi.
Pročitajte još i: Izvanredno čiste ruke uz profesionalne dozatore za sapun i dezinficijense >>
Noćno čišćenje je strogo rezervisano za garaže, odnosno parkinge. Veoma smo ekspeditivni kada je u pitanju: skupljanje tvrdog otpada, mašinsko pranje voznih površina i uklanjanje masnih fleka od auto-ulja, odnosno tragova guma.
Sutradan, prve radnike i posetioce dočekuje čist i umiven prostor za privremeno čuvanje vozila, a samo ako je takav oni će imati poverenja da svoj automobil u njemu ostave dok obavljaju radne zadatke ili kupovinu.
Pročitajte još i: Mašinsko čišćenje javnih garaža i parkinga >>
Koje industrijske mašine i sanitarna sredstva primenjujemo?
Već godinama se u poslovima sanitizacije oslanjamo na najbolje profesionalne mašine poznatih svetskih prozvođača: Wirbel, Hako, Taski Aero, Kärcher i dr. Gurajuće ili vozne – biramo one mašine za pranje, odnosno poliranje tvrdih podova prema vrsti materijala od kojeg su izrađeni (keramika, beton, teraco, asfalt i sl.).
A, pre pranja i poliranja, ukoliko se na podu nalaze ostaci skorelog blata sa obuće ili neke druge čvrste materije (kamenčići, zemlja, mrve), usisavanje predstavlja prvu fazu u čišćenju.
Što se hemikalija tiče, koristimo odgovarajuću za svaku vrstu površine: staklo, drvo / ivericu, metal / inox, pleksiglas, alubond, keramiku, beton, tekstil / kožu i dr., a sve sa ciljem adekvatnog uklanjanja nečistoća, dezinfekcije i zaštite od oštećenja.
U širokoj lepezi sanitarnih tečnosti kojima se služimo, nalaze se italijanski, engleski, nemački i drugi kvalitetni proizvodi. Doziranje se izvodi stručno i propisno, u skladu sa ISO standardima i najvišim zahtevima higijene. S posebnim akcentom na otklanjanje rizika od alergija ili respiratornih problema posetilaca objekta.
Pročitajte još i: Dubinsko čišćenje nameštaja u komercijalnim i javnim prostorima >>
Po čemu se izdvajamo?
Osim po kvalitetu usluge, visokoj odgovornosti prema radnim zadacima i poslovičnoj tačnosti, Invekta je poznata po full-service konceptu poslovanja.
Klijenti od nas, dakle, mogu očekivati podršku u svim gore pobrojanim uslugama, ali i u još nekim, koje potrebuju velike, moderne građevine. To su:
Međutim, ono što nas čini baš specifičnim jeste činjenica da smo među prvima u Republici Srbiji i regionu počeli sa primenom najsavremenijeg fasiliti menadžment softvera.
Ako želite da saznate kako vam on može pomoći da higijenu svog tržnog centra podignete na jedan zavidno progresivniji nivo i konkurenciju ostavite iza sebe, pozovite nas. Jer, softver svojim klijentima ustupamo na korišćenje potpuno BESPLATNO.
Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata uz pomoć softvera >>
0 Komentara