Čišćenje poslovnog prostora u mnogome može pospešiti sâm proces rada, motivisanost i produktivnost vaših zaposlenih. Zato bi ambijent u kojem se svakodnevno provodi trećina dana trebalo da bude ne samo tehnički funkcionalan, već i prijatan. A, time i – radno stimulativan.
Mnoge sociološke i psihološke studije ukazuju na tesnu korelaciju poslovnog okruženja i volje za radom i efikasnosti. Pri tome se pod poslovnim okruženjem ne podrazumeva samo kolegijum, nego i objekat u kojem se data delatnost obavlja.
Pročitajte još i: Facility management – Vodič kroz upravljanje održavanjem nekretnina sa poslovnom namenom >>
Dnevno i generalno čišćenje poslovnog prostora u svetlu višeg nivoa poslovnosti i boljeg rangiranja na tržištu
Dobro organizovani direktori i menadžeri znaju da je delegiranje radnih naloga u opisu njihove pozicije i jedini način da sve teče bez distrakcija. Kao što određene stručne zadatke dodeljuju svom kvalifikovanom osoblju, tako i čišćenje poslovnog prostora poveravaju iskusnim higijeničarskim timovima.
Jer, ma koliko se ova vrsta posla pojedinicima činila banalnom, za nju je ipak neophodno znanje, umeće rada na industrijskim mašinama, spretnost i profesionalizam.
Navedene osobenosti u potpunosti karakterišu Invektine higijeničare i higijeničarke. Tako, čišćenje poslovnog prostora slobodno štriklirajte kao urađeno na listi obaveza.
Od momenta kada utanačimo sve detalje, preuzimamo stvar u svoje ruke da biste vi mogli da se fokusirate na vođenje posla i koordinaciju svojim radnim timom.
Sada sigurno već rezonujete: zaista ne biste želeli da skupocene granitne pločice u holu vašeg biznis-centra budu nepovratno oštećene nepropisnim rukovanjem mašinama za pranje tvrdih podova.
Ili, da najkvalitetnija koža na vašoj direktorskoj fotelji bude uništena nesrećno odabranim hemikalijama, odnosno tehnikama čišćenja.
Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>
Redovno (dnevno) čišćenje
Kao i pri održavanju higijene doma, tako i čišćenje poslovnog prostora mora biti u redovnim intervalima. Za neke objekte (hotele, medicinske ustanove), to znači svakoga dana, više puta dnevno (naročito zajedničkih boravaka i nusprostorija). Za neke druge, dovoljno je čišćenje jedanput tokom dana (kancelarije, određeni fabrički pogoni). A, u trećim pak: dva do tri puta nedeljno (magacini, izložbeni saloni).
Šta spada u dnevno održavanje higijene kancelarija?
Invektin higijeničarski tim svoje aktivnosti obično sprovodi mimo radnog vremena klijenta kako ne bi uzurpirao mesto za rad i ometao tamošnje zaposlene.
U dovoljnom broju i raspoređeni za najefikasnije delovanje, pristupaju:
- brisanju stolova, fiokara, polica i ormara;
- uklanjanju prašine i tragova prstiju sa kompjutera i pripadajućih komponenti;
- dezinfekciji tastatura i miševa;
- prebrisavanju stolica;
- usisavanju tapaciranog nameštaja i itisona;
- ribanju i dezinfekciji svih površina i predmeta u toaletu (uključujući i sušače za ruke);
- pranju i dezinfekciji trpezarijskog nameštaja i aparata;
- mopovanju podova;
- čišćenju kanti za smeće i zameni kesa;
- punjenju dozatora za sapune i dezinficijense;
- dopuni dispenzera za ubruse i toalet papir.
Nakon sanitarnog protokola, nastoje da sve vrate na svoje mesto kako bi sutradan vaše zaposlene dočekali čisti i uredni stolovi, celokupan kancelarijski prostor i pridružne prostorije.
Pročitajte još i: Diskretno i sigurno čišćenje banaka >>
Generalno (temeljno) čišćenje
Kada je reč o generalnom čišćenju, ono se izvodi periodično (na tri do šest meseci), izuzev u slučaju promene zakupca lokala, molerskih i drugih zanatskih radova.
Da bi poslovni objekat bio detaljno očišćen od plafona do poda, naše dualne ekipe (higijeničarke i higijeničari mašinisti) spremno se hvataju u koštac sa svim tačkama. Kako onim vertikalnim (zidovi, stakla, vrata), tako i horizontalnim (tvrdi patosi, meke podne obloge, tapacirani nameštaj).
Njihovim delovanjem su obuhvaćene ne samo zone sa velikom frekventnošću prolaska i korišćenja, nego i ona često zanemarena područja. Nijedan pedalj, dakle, ne ostaje neispitan i netretiran!
Na radnoj listi našeg tima, nalazi se:
- mašinsko pranje tvrdih podova;
- mašinsko poliranje tvrdih podova;
- dubinsko pranje itisona, tepiha i staza;
- dubinsko čišćenje mebliranog nameštaja;
- pranje prozora i simsova, izloga i staklenih panela i vrata;
- uklanjanje prašine i paučine sa lustera, žaluzina i ventilacionih otvora;
- čišćenje i dezinfekcija kvaka, prekidača i utičnica;
- unutrašnje / spoljašnje čišćenje trpezarijskih aparata (frižidera, mikrotalsnih pećnica, ketlera i kafe-aparata).
Jedini cilj kojim se prilikom sanitizacije rukovodi jeste izvanredna čistoća komercijalnog objekta i njegova transformacija u pogledu spremnosti za svaki trenutak poslovanja klijenata.
Pročitajte još i: Mašinsko pranje tvrdih podova u rukama profesionalaca! >>
Poslovni sektori u Srbiji koji zahtevaju konstantno profesionalno čišćenje poslovnog prostora
Srednja i velika preduzeća u različitim gradovima naše zemlje sve češće se odlučuju na saradnju sa spoljnim partnerom (eng. outsourcing) kada je u pitanju komercijalno čišćenje. To je prevashodno iz razloga ekonomičnosti i praktičnosti.
Naime, računica pokazuje da je isplativije ovaj kompleksni posao poveriti agenciji sa dugoročnim iskustvom, velikim brojem radnika i kontigentom profesionalne opreme i mašina. Jednostavno, veliki biznisi ne žele traćiti svoje resurse na sanitarno i(li) tehničko održavanje. Radije će ta zaduženja delegirati nekome ko je uveliko u tom poslu i raspolaže svim onim što je neophodno za njegov nesmetani tok.
A, Invekta je tu da spremno dočeka njihovu odluku. Zbog toga su naši najveći klijenti:
- fabrike;
- trgovački lanci;
- šoping-molovi;
- medicinski objekti (bolnice, apoteke);
- bankarske ekspoziture;
- biznis-centri kancelarijskog tipa i mnogi drugi.
Ako smatrate da i vaš poslovni objekat treba da bude podržan našim uslugama, pošaljite nam zahtev za ponudu. Na sastanku ćemo razmotriti sve aspekte relevantne za održavanje vašeg komercijalnog prostora i izneti najbolji predlog za vas.
Pročitajte još i: Kako obezbediti zdrave uslove za rad u open-space kancelarijama? >>
0 Komentara