Održavanje poslovnih objekata se danas u velikoj meri oslanja na informacione tehnologije. Invekta je među prvima u facility management-u prepoznala ovaj potencijal i razvila sistem kompjuterskog monitoringa rada na terenu.
Ova softverska solucija nam omogućava da pratimo učinak naših zaposlenih u objektu klijenta i zalihe repromaterijala i da predupredimo probleme.
Pročitajte još i: Lakši monitoring higijene biznis-objekata pomoću softvera >>
Održavanje poslovnih objekata – Kako tehnologija olakšava posao?
Za kvalitetno održavanje higijene radnog prostora, neophodno je obezbediti obučene i iskusne higijeničare, ali i mašine i druga sanitarna sredstva. Softversko upravljanje, kao vrhunac facility mendžmenta, stavlja fokus na sve bitne aspekte:
- brzinu radnog procesa;
- kvalitet ispunjenih zadataka;
- kontrolu potrošnje materijala;
- rashode.
Budući da svojim klijentima pružamo mogućnost besplatne instalacije facility softvera u njihovom biznis-objektu, oni takođe imaju uvid u proces našeg rada. Zahvaljujući tome, ostvaruje se veoma značajna dobit: nalogodavac u samo dva klika dobija kontrolu nad poslom koji nam je poverio. Istovremeno gradeći poverenje u našu organizaciju.
Šta savremene tehnologije praktično znače u angažmanu naših zaposlenih?
S obzirom na to da neprestano radimo na unapređenju usluga koje pružamo, svi naši zaposleni imaju instaliranu aplikaciju koja im pomaže u organizaciji i ispunjenju obaveza.
Jednostavnom prijavom na mobilnom telefonu i skeniranjem QR-koda, oni se čekiraju kada dolaze na radno mesto i kada sa njega odlaze. Po stupanju na radno mesto, putem aplikacije dobijaju precizan spisak radnih zadataka, raspoređenih po prostorijama u poslovnom objektu.
Potom taj spisak čuvaju u svom mobilnom telefonu. Po završetku svakog od zadataka, radnik ga štriklira kao završen. Zatim naš softver evidentira celokupno zaduženje i u dosije radnika pohranjuje finalne informacije.
Ove aktivnosti znače da u svakom momentu možemo proveriti koji je radnik bio na datom mestu, koje poslove je radio, kojim kvalitetom i u kom hronološkom okviru. Na ovaj način, u realnom vremenu nadziremo sve radne procese i možemo izvršiti reviziju ukoliko je potrebno.
Prednost ove tehnološke inovacije se ogleda u dostizanju maksimalne efikasnosti i uštede resursa (vremena, radne snage, potrošnog materijala).
Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem! >>
Koje usluge potpadaju pod održavanje poslovnih objekata koje Invekta obezbeđuje?
Invekta je na ovim prostorima jedna od vodećih firmi iz domena facility management-a zahvaljujući:
- širokom rasponu usluga;
- mreži od preko 400 zaposlenih;
- poslovanju na celoj teritoriji Republike Srbije;
- najsavremenijem softveru za upravljanje održavanjem firmi;
- najmodernijim profesionalnim mašinama;
- velikom broju klijenata (više od 500).
U facility usluge koje pružamo spadaju:
- održavanje higijene poslovnih objekata (dnevno i generalno);
- tehničko održavanje;
- obezbeđenje;
- softverski menadžment;
- usluge podrške;
- održavanje zelenila;
- zimska služba;
- papirna konfekcija.
Sve ove servisne radnje se modifikuju prema potrebama i budžetu klijenta, tako da mogu biti ponuđene pojedinačno ili integrisano.
Pročitajte još i: Održavanje cveća u poslovnim prostorijama >>
Invekta – Jedno okrilje za celokupno održavanje poslovnih objekata
Važno je istaći da klijent kod nas može dobiti sve na jednom mestu. U svetu modernog poslovanja i nedostatka vremena, ta činjenica od je neprocenjive važnosti.
Naše je samo da pratimo smernice koje nam naručilac posla daje i da se potrudimo da na odgovarajuć način izađemo u susret svim potrebama njegovog preduzeća. Da li će to biti neka određena, zasebna usluga ili paket servisnih aktivnosti, na klijentu je da odluči.
A, na nama je da dogovorene poslove izvršimo u najvišem kvalitetu i u zadatom roku. Jer, naš tim higijeničara i higijeničarki, pomoćnih radnika, tehničara i inženjera može odgovoriti na sve radne izazove.
Kao dodatnu sigurnost u pogledu pravovremenog i efikasnog ispunjenja obaveza, angažovali smo menadžere za monitoring na terenu. Uz njih, važna karika u našem poslovanju su i službenici podrške. Oni pružaju svu neophodnu pomoć novozaposlenima pri stupanju na rad i korišćenju aplikacije, na taj način olakšavajući izvršenje naloga.
Pročitajte još i: Facility management – Vodič kroz upravljanje održavanjem nekretnina sa poslovnom namenom >>
Ko su naši klijenti?
Naši klijenti su domaće i strane kompanije koje posluju u Srbiji, u najrazličitijim oblastima. Sve se one razlikuju po broju i površini biznis-objekata u kojima obavljaju delatnosti. Takođe, diferencirane su i po broju radnika, kao i po mestima poslovanja, odnosno teritorijalnoj razuđenosti.
Pomenućemo samo neke niše iz kojih nam se menadžmenti obraćaju za pomoć u održavanju poslovnih prostora: lanci apoteka i hotela, prehrambene i druge fabrike, kancelarijske prostorije u biznis-centrima i mnoge druge.
Ako ste svoju delatnost prepoznali u ovom skupu privrednika (ali i ako niste!), budite slobodni da kontaktirate s nama putem telefona: +381 64 70 595 39 ili imejl-adrese: office@invekta.rs.
Sigurni smo da ćemo zajedničkim snagama pronaći idealno rešenje za održavanje vaše firme.
0 Komentara
Povratna veza/Povratni ping