Početna 5 Čišćenje poslovnih prostora 5 TOP 3 facility usluge u Srbiji
0
(0)

Facility usluge (usluge održavanja) nešto su bez čega nijedan poslovni objekat ne može pravilno funkcionisati i davati očekivane rezultate.

Bilo da se radi o proizvodnim, industrijskim ili magacinskim prostorijama, kancelarijama, hotelima, trgovinskim centrima i lancima marketa. Ili pak bolnicama, apotekama, sportskim objektima i arenama, aerodromima i izložbenim salonima…

Niz je praktično beskonačan jer se privreda i industrija razvijaju munjevitom brzinom i nove kompanije se neprestano osnivaju.

facility usluge invekta 2

Foto: Invekta

Ma koliko se međusobno razlikovale, sve ove nekretnine imaju nešto zajedničko: svakodnevno moraju ispunjavati visoke standarde čistoće, tehničke ispravnosti i bezbednosti. Bez izuzetaka i bez ikakvih ustupaka.
Pročitajte još i: Agencije za čišćenje u Beogradu >>

Koje su top 3 facility usluge u Srbiji?

U tri najtraženije uslužne aktivnosti održavanja komercijalnih zgrada u našoj zemlji spadaju:

  • čišćenje (60 %);
  • tehničko održavanje (22 %);
  • obezbeđenje (18 %).

Šta označava naziv facility management outsourcing?

Mnogo engleskih reči na jednom mestu? Ne brinite, pojasnićemo ovaj tročlani pojam i približiti vam značaj ove vrste moderne kooperacije.

Outsourcing, odnosno saradnja sa spoljnim partnerima, idealno je rešenje za vašu poslovnicu (ili za više njih) ako želite:

  1. komunikaciju sa izvođačima na terenu učiniti bržom, jednostavnijom i plodnijom;
  2. poboljšati produktivnost svojih radnika;
  3. smanjiti rashode na minimalnu meru;
  4. vršiti kompjuterski monitoring rada i zaposlenih u svakom minutu.

Da li bi za facility servis trebalo imati spoljnog partnera?

Ako ste uvereni da možete sve sami, da bi sve trebalo da ostane „u krugu porodice“, tj. firme, nastavite da čitate.

Facility management (iliti kompletno upravljanje održavanjem biznis-građevina) obuhvata niz složenih i odgovornih zadataka:

Za ove poslove potrebno je angažovati veliki broj ljudi i nabaviti skupe industrijske mašine, te proverenu opremu pouzdanih svetskih proizvođača. Kao i u drugim delatnostima, i ovde se iskustvo i stečeno znanje ne mogu ničim nadomestiti, a njihovo odsustvo može i te kako skupo stajati.

Shvatajući da je dugoročno rentabilnije ove usluge potražiti na jednom mestu, od jednog izvođača, većina firmi se danas odlučuje za outsourcing. Na taj način sebe oslobađa brige o zapošljavanju novih radnika, nabavci profesionalnih sredstava za rad i – krajnjim rezultatima.

facility usluge invekta 3

Foto: Pexels, Anete Lusina

Kao kompanija specijalizovana za pružanje komunalnih usluga iz domena svekolikog održavanja poslovnih objekata, Invekta može odgovoriti na sve potrebe.

I to 24 sata, sedam dana u nedelji, 365 dana u godini! To je privilegija koju već 20 godina uživaju naši klijenti i na koju smo posebno ponosni.

Pročitajte još i: Kako da smanjite troškove održavanja svoje firme? >>

Dodatne prednosti facility management outsourcing-a

Beneficije koje ostvarujete ovim vidom poslovanja, mogle bi se svrstati u četiri dominantne:

  1. Komunikacija samo za jednim, zajedničkim pružaocem svih usluga, značajno štedi energiju i vreme jer svi zahtevi imaju istog adresata.
  2. Zahvaljujući čistom, urednom i bezbednom poslovnom prostoru, obezbeđujete idealne higijenske uslove za rad. Koji ne samo da neće ugroziti zdravlje vaših radnika, nego će doprineti njihovom psihofizičkom boljitku i zadovoljstvu. Time i značajno većem radnom učinku i planiranom operativnom ishodu.
  3. Budući zdravi i orni za ispunjenje poslovnih naloga, lica koja zapošljavate retko će odlaziti na bolovanje, čime ćete smanjiti direktne troškove ove vrste odsustvovanja. Osim toga, i posledični rashodi zbog angažovanja zamene ili prekovremenih sati kolegâ neće uticati na vaš budžet.
  4. Najmoderniji vid poslovanja podrazumeva automatizaciju mnogih procesa, posebno monitoringa: rada, zaposlenih, prostorija i repromaterijala. Invekta u ove svrhe implementira sofisticirani softver, koji potpuno BESPLATNO ustupa na korišćenje vama, svojim klijentima.
Dakle, naš cilj je da vam pomognemo da, s jedne strane, uštedite vreme, redukujete ulaganja i rashode, a sa druge da povećate uspešnost svoje firme. 
Pročitajte još i: Modernizujte i pospešite svoje poslovanje softverskim upravljanjem >>

Karakteristike dobrog fasiliti menadžmenta

Menadžment upravljanja objektima se, dakle, stara da svi sistemi kojima rukovodi u radnim jedinicama zajedno funkcionišu pravilno i bez zastoja. A, odgovarajući radni uslovi se stvaraju kroz rutinsko i planirano održavanje. Jer, samo adekvatno i pravovremeno održavani objekti osiguravaju bezbedan radni ambijent i smanjuju utrošak resursâ.

Zaduženi za održavanje i popravke u korporativnim zgradama, fasiliti menadžeri su usmereni ka strateškom planiranju i operativnom izvođenju radova. Naravno, u skladu sa zakonskim regulativama i važećim propisima o zdravlju i bezbednosti svih korisnika datih objekata.

Poslovne zgrade jedino tako u potpunosti mogu ispunjavati predviđene svrhe, a osoblje biti zdravo, ekspeditivno i maksimalno produktivno.

Invektina prednost i čvrsta pozicija na ovdašnjoj fasiliti sceni poslednje dve decenije ogleda se, na prvom mestu, u selekciji kvalitetnog kadra za obavljanje određenih zadataka.

Naš radni tim za facility usluge broji više od četiri stotine zaposlenih: higijeničara, fizičkih radnika i vozača, službenika obezbeđenja, alpinističkih perača fasada, pejzažnih arhitekata, fitopatologa i fitotehničara.

facility usluge invekta 4

Na drugom i ne manje važnom mestu nalazi se permanentno ulaganje u najkvalitetnija sredstva za rad: industrijsku opremu za svaki deo održavanja. Ovaj segment naših zaduženja podrazumeva nabavku najmodernije tehnološke opreme, najkvalitetnijih mašina i alata za čišćenje, poliranje i dubinsko pranje, kao i profesionalnih hemikalija.

Pročitajte još i: Kako se vrši stručno, mašinsko pranje itisona u prostorijama za rad? >>

Još se premišljate da li su facility usluge potrebne vašoj firmi? Razmislite još jednom!

Poznat vam je onaj osećaj kada se u malo reči razumete sa svojim poslovnim saradnicima i kada znate da će vaše naloge ispuniti onako kako ste zamislili i u dogovorenom roku?

Upravo tu uzajamnost dobijate sa Invektom. Mi ćemo odlično razumeti potrebe vašeg preduzeća i vaše poslovne ciljeve. I, u skladu sa njima, elaborirati plan održavanja.

Ispunjenje zadatih vremenskih okvira i visok kvalitet usluga naš su zaštitini znak, po kom smo dobro znani kako među velikim korporacijama i ustanovama, tako i među srednjim preduzećima.

Naš moto je: uvek u pripravnosti, uvek spremni!

Zato, ne oklevajte: popunite upit za ponudu i očekujte brzo naš poziv. A, ako biste ipak da preuzmete incijativu, pozovite nas radnim danima, 8–16 č.: +381 64 70 595 39 ili nam pišite: office@invekta.rs.

I, neka to bude, kao što bi Hemfri Bogart rekao, „početak jednog divnog prijateljstva“.

POSLEDNJE SA BLOGA

INSTAGRAM

FEJSBUK

Ako vam se svideo sadržaj članka, podelite ga s kolegama i prijateljima.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili.

Koliko je ovaj sadržaj koristan za vas?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili!

Prosečna ocena 0 / 5. Broj glasova: 0

Nema glasova do sada! Budite prvi koji će oceniti ovu objavu.

Žao nam je što vam ova objava nije bila korisna!

Poboljšajmo ovu objavu!

Recite nam kako možemo da poboljšamo ovu objavu?

Ocena čitalaca

(Ocena je izneta na osnovu unosa)

0 Komentara

Pošalji komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ko radi, taj i – prlja!

A, mi smo svuda gde se radi.
Naši klijenti to potvrđuju.